• Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

ja.. det är väl lika bra att starta vår SISTA tråd då.. haha

Nu bränner det i knutarna! Så detta blir alltså vår sista anhalt, sedan är vi alla gifta! jihooooo! .. kan de bli bättre.. nä, tänkte väl de

ska nu försöka sammanställa en ny lista så att alla kommer med .. annars är det bara hojta

5 september
    Pollie (Solna)

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)
    janedoe (Falköping)
    sandybee (Stockholm)
    septbröllop (Malmö)
    Vit ros (Göteborg)
    Krisselito (Stockholm)
    Ettplusett (Oskarshamn)
    KarinTherese (Vetlanda)
    Ida Johansson (Sävsjö)
    Freckles (Stockholm)
    Sofia86 (Finland)
    Medeltidsbrud (Västerås)
    septbröllop (malmö)
    Lane (Hässleholm)
    SacredHeart (Höllviken, Malmö)

12 september
    blueroose (limmared)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)
    cattapulten (Stockholm)
    bjornis (Göteborg)
    Ester08 (Linköping)

15 September
    avil(Piteå)
    Cachou(Göteborg)

19 September
    Pupetta (Frankfurt)

20 September
    fröken förväntan (Linköping-Sandvik/Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)
    Säffle2008 (Säffle)
    Dsy04 (Växjö, Cypern)
    Nova79 (Halmstad)
    Keri (Malmö)
    Kekkap (Stockholm)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)
    Sanfor (Göteborg)
    Flowerrose (Stockholm)
    Cillsingen (Vittsjö/Göteborg)
    PB7 (Mullsjö)

hoppas alla är med nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-13 16:55
    här finns en tråd för den/dem av oss spetemberbrudar som vill fortsätta snacka nu såhär efter dne stora dagen
    .. beroende!? .. HAHA.. nä aldrig va!

.. www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m3084463.html

• Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
  • Ankan80

Hehe...ja, vilka busiga kompisar man har.

ugla skrev 2008-08-25 09:21:30 följande:
    Ankan80 låter också som en toppendag. Jag var också livrädd att de skulle hämta en strippa, de snackade om det då o då.
  • lanovia 08

Vilken kanondag Ankan80. Skönt att du slapp både pinsamheter och strippa.

• Fröken förväntan

Oj, jag har varit borta hela helgen så det var mycket att läsa igen .

Grattis till alla som fick sin möhippa i helgen. Det låter som att alla har haft riktigt roligt och fått hitta på en massa mysiga och kul saker.

Jag har också tappat intresset för BT en hel del... förutom den här tråden då, för det ska bli så spännande att höra berättelser och se bilder från allas underbara och olika bröllop

Vi var hemma i Småland i helgen och träffade prästen. Det var skönt att fokusera på det viktigaste en stund - VIGSELN! Prästen var jättetrevlig och bra, om än något stressad. Hon hade två vigslar på eftermiddagen. När vi var inne i kyrkan vimlade det av solister och andra som övade och pyntade... och shit vad det pirrade i kroppen då. Det blev väldigt påtagligt att snart är det vi som ska gå in här . Nä, nu längtar jag som en tok!!!

• Charlotte Mattias

Hej Snart Fru Wennerström :)

Tänkte höra om du har tid å lust å om det inte är förs ent att lägga till mig på denna lista då jag eller vi oxå gifter oss i september :D närmare bestämt den 13/9 :D

Ååååh gud vad jag längtar:)

Mvh. Charlotte

• Snart fru Wennerström

grattis till en underbar hippa!

är nog bara jag kvar av oss 6 sep brudar som inte fått min hippa än .. börjar bli otålig, nu får dem komma!!!

Ankan80 skrev 2008-08-25 08:20:38 följande:
    Jag blev också hippad i lördags! Helt underbart roligt trots att det regnade hela dagen Jag hade gett upp hoppet för att det skulle bli i helgen. Misstänkte inte ett skvatt.Skulle precis ta en klunk kaffe när det rasslade till och in kommer mina kompisar. Jag blev helt ställd och sprang in i ett annat rum När jag lugnat mig och ställt mig in på att det var i dag det var dags så käkade vi frukost och jag fick packa en väska med kläder. Därefter blev jag utklädd till clown och fast utan näsan. Ovanpå det en slöja med krona. Jättesnyggt...hrm.Därefter begav vi oss till Malmö och körde Go-cart vilket verkligen är min grej. Hehe...jag vann Sen blev det lunch på kallbadhuset och därefter bastu och bad. Perfekt när det regnade och var lite kallt. Verkligen uppfriskande !!!!Därefter blev det chokladprovning hos en känd tillverkare i Lund samt en liten föreläsning om kakaobönan och dess historia.Sen blev det kanongod mat hos en av tjejerna. Jag fick göra en lerskulptur av min m2b lera. Under tiden skrämde de upp mig med att det skulle komma någon halv nio och att jag nog behövde dricka lite mer för att våga. Hrm, tänkte jag. Jag vill verkligen inte ha någon strippa!Jag fick förbundna ögon och så tog de på mig ett förkläde?!Dock lade jag inte händerna på en strippa utan ingredienserna till en tårta som jag skulle göra. Fick smaka på allt ( nästan) och lyckades undvika kaviaren och chilisåsen. Sen käkade vi den och åt av pralinerna vi fått tidigare.Sen blev det utgång och dans natten lång Det var precis som jag hade velat ha det! Slapp göra updrag och skämma ut mig. Efter kallbadhuset slapp jag clownutstyrseln och fick ha finkläder. Dock skulle jag ha slöjan på mig, men det hade jag gärna
  • Snart fru Wennerström

ja det kan jag göra, men skulle ngn här vilja vara så snäll och hjälpa mig med vilka fler som också kommit till i tråden på sistone som kanske vill vara med på listan ? har nämligen mycket att göra nu i dagarna och jobbar å står i, men om ngn som sagt vill vara vänlig och hjälpa mig att "hitta på" alla så lägger jag tillalla i listan sedan .. ska också hinna kika så snart jag hinner
    Charlotte Mattias skrev 2008-08-25 11:09:47 följande:

Hej Snart Fru Wennerström :)Tänkte höra om du har tid å lust å om det inte är förs ent att lägga till mig på denna lista då jag eller vi oxå gifter oss i september :D närmare bestämt den 13/9 :DÅåååh gud vad jag längtar:)Mvh. Charlotte
  • Ankan80

tack tack

De kommer när du minst anar

Snart fru Wennerström skrev 2008-08-25 14:56:55 följande:

grattis till en underbar hippa!är nog bara jag kvar av oss 6 sep brudar som inte fått min hippa än .. börjar bli otålig, nu får dem komma!!!
  • sandybee

Ankan08: Låter som du fick en helt underbar hippa! Vad skönt att du slapp uppdrag och bara fick göra sånt du tycker om!

Snart fru Wennerström: Som sagt, de kommer när du minst anar det! Min m2b ska få sin svensexa på lördag först.

• avil

Hm,,vår vigselförättare ringde idag! O kollade upp tiden bara men sa också att hon hade kanske annat att göra då,så möjligen blir det nån annan,men det gör ju inget.bara vi blir vigda .Känns så "på riktigt o nära" då man får såna samtal!

Vi var på bröllop i lördags,som var "hemligt" de hade egentligen 40 års kalas,o gifte sig samtidigt.Då kom massa gliringar om att"ni gör väl inte likadant "?? För min man fyller ju 40 då vi far på vår resa-O vi gifter oss ju då... Känns SÅ märkligt att säja-"nä då inte alls".......o så är det precis det vi gör!! .
    jaja...det märker de.

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!