• Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

ja.. det är väl lika bra att starta vår SISTA tråd då.. haha

Nu bränner det i knutarna! Så detta blir alltså vår sista anhalt, sedan är vi alla gifta! jihooooo! .. kan de bli bättre.. nä, tänkte väl de

ska nu försöka sammanställa en ny lista så att alla kommer med .. annars är det bara hojta

5 september
    Pollie (Solna)

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)
    janedoe (Falköping)
    sandybee (Stockholm)
    septbröllop (Malmö)
    Vit ros (Göteborg)
    Krisselito (Stockholm)
    Ettplusett (Oskarshamn)
    KarinTherese (Vetlanda)
    Ida Johansson (Sävsjö)
    Freckles (Stockholm)
    Sofia86 (Finland)
    Medeltidsbrud (Västerås)
    septbröllop (malmö)
    Lane (Hässleholm)
    SacredHeart (Höllviken, Malmö)

12 september
    blueroose (limmared)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)
    cattapulten (Stockholm)
    bjornis (Göteborg)
    Ester08 (Linköping)

15 September
    avil(Piteå)
    Cachou(Göteborg)

19 September
    Pupetta (Frankfurt)

20 September
    fröken förväntan (Linköping-Sandvik/Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)
    Säffle2008 (Säffle)
    Dsy04 (Växjö, Cypern)
    Nova79 (Halmstad)
    Keri (Malmö)
    Kekkap (Stockholm)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)
    Sanfor (Göteborg)
    Flowerrose (Stockholm)
    Cillsingen (Vittsjö/Göteborg)
    PB7 (Mullsjö)

hoppas alla är med nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-13 16:55
    här finns en tråd för den/dem av oss spetemberbrudar som vill fortsätta snacka nu såhär efter dne stora dagen
    .. beroende!? .. HAHA.. nä aldrig va!

.. www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m3084463.html

• Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
  • lanovia 08

Tack! Duschgrejer hade jag inte en tanke på. Nu vet jag itne om han får den möjligheten med tycker de alla borde vilja fräscha upp sig efter dagens aktivitet.

Fick din kille en bra svensexa?

• Skonie

Idag fick vi ja från en fotare vi frågat :)

• lanovia 08

YES!!! Kompisen har fått en dotter idag. Är så lycklig att tårarna bara rinner. Min älskade vän har fått en liten underbar dotter. Hon ringde så fort hon kunde för att meddela att de kunde komma på bröllopet. Bara några timmar efter förlossningen Det får mig att ana att hon verkligen vill komma, för jag hade mer räknat med att hon skulle vänta åtminstonde en dag.
    Oh vad jag är glad!

• Kärlek08

åhhh vad ni skriver medan jag hänger gardiner och dirigerar målare. jobbar den här veckan och försöker få till våra nya lokaler INNAN eleverna kommer. Jag har knappt hunnit tänka på bröllopet och än mindre varit inne här eller hunnit göra ngt. Ikväll ska jag dock fixa lite med vigselprogrammet.

Vi har valt Det vackraste (det är liksom vår låt förutom vengaboys boom boom boom och den kan man ju inte ha i kyrkan ) och I don't wanna miss a thing som solosånger.

Och så har vi varit på vigselsamtal...som jag lyckades komma för sent till. Tur att jag känner prästen, vi pratade och övade i två timmar!

men ingen hippa eller svensexa så långt ögat når...tror inte det blir ngn. Fick dessutom ett mkt skumt mail från min tärna igår. Det stod: "Jag har ngt jag måste berätta för dig men vill inte ta det via mail eller tfn, kan vi ses på fredag kväll?."
    Alltså imorgon! Jag tror knappast att det är tänkt att jag ska bli kidnappad då för isåfall har de valt den värsta av alla dagar. Jag jobbar sista dagen innan min ledighet och eleverna kommer på måndag. Jag vet ju inte när jag kommer från jobbet ju! Det kan bli 21-22 om vi inte får ordning på allt under dagen... vad fasen vill hon berätta??? Jag tror att hon ska berätta att det inte blir ngn hippa...

• Ankan80

Jadå, han var helt slut stackaren. Men roligt hade han

lanovia 08 skrev 2008-08-21 16:29:54 följande:

Tack! Duschgrejer hade jag inte en tanke på. Nu vet jag itne om han får den möjligheten med tycker de alla borde vilja fräscha upp sig efter dagens aktivitet.Fick din kille en bra svensexa?
  • Kärlek08

grattis!!!! till er båda!
    lanovia 08 skrev 2008-08-21 19:53:01 följande:

YES!!! Kompisen har fått en dotter idag. Är så lycklig att tårarna bara rinner. Min älskade vän har fått en liten underbar dotter. Hon ringde så fort hon kunde för att meddela att de kunde komma på bröllopet. Bara några timmar efter förlossningen Det får mig att ana att hon verkligen vill komma, för jag hade mer räknat med att hon skulle vänta åtminstonde en dag. Oh vad jag är glad!
  • Fröken förväntan

lanovia 08 skrev 2008-08-21 19:53:01 följande:

YES!!! Kompisen har fått en dotter idag. Är så lycklig att tårarna bara rinner. Min älskade vän har fått en liten underbar dotter. Hon ringde så fort hon kunde för att meddela att de kunde komma på bröllopet. Bara några timmar efter förlossningen Det får mig att ana att hon verkligen vill komma, för jag hade mer räknat med att hon skulle vänta åtminstonde en dag. Oh vad jag är glad!
    Ohoh oh, GRATTIS. Vad glad jag blir för din skull! Då verkar det funka att hota bebisen... kanske måste åka upp till min vän och hota .
  • Fröken förväntan
    Kärlek08 skrev 2008-08-21 20:06:29 följande:
    Vi har valt Det vackraste (det är liksom vår låt förutom vengaboys boom boom boom och den kan man ju inte ha i kyrkan ) och I don't wanna miss a thing som solosånger.
    Vaddå, den är ju klockren!!!

Boom boom boom boom
    I want you in my room
    Lets spend the night together
    From now until forever
  • Kärlek08

eller hur! vi kanske kan få till lite allsång i kyrkan med den... Nääärå vi kör den som första låt efter valsen istället. Kändes mest moraliskt försvarbart

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!