• Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

ja.. det är väl lika bra att starta vår SISTA tråd då.. haha

Nu bränner det i knutarna! Så detta blir alltså vår sista anhalt, sedan är vi alla gifta! jihooooo! .. kan de bli bättre.. nä, tänkte väl de

ska nu försöka sammanställa en ny lista så att alla kommer med .. annars är det bara hojta

5 september
    Pollie (Solna)

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)
    janedoe (Falköping)
    sandybee (Stockholm)
    septbröllop (Malmö)
    Vit ros (Göteborg)
    Krisselito (Stockholm)
    Ettplusett (Oskarshamn)
    KarinTherese (Vetlanda)
    Ida Johansson (Sävsjö)
    Freckles (Stockholm)
    Sofia86 (Finland)
    Medeltidsbrud (Västerås)
    septbröllop (malmö)
    Lane (Hässleholm)
    SacredHeart (Höllviken, Malmö)

12 september
    blueroose (limmared)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)
    cattapulten (Stockholm)
    bjornis (Göteborg)
    Ester08 (Linköping)

15 September
    avil(Piteå)
    Cachou(Göteborg)

19 September
    Pupetta (Frankfurt)

20 September
    fröken förväntan (Linköping-Sandvik/Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)
    Säffle2008 (Säffle)
    Dsy04 (Växjö, Cypern)
    Nova79 (Halmstad)
    Keri (Malmö)
    Kekkap (Stockholm)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)
    Sanfor (Göteborg)
    Flowerrose (Stockholm)
    Cillsingen (Vittsjö/Göteborg)
    PB7 (Mullsjö)

hoppas alla är med nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-13 16:55
    här finns en tråd för den/dem av oss spetemberbrudar som vill fortsätta snacka nu såhär efter dne stora dagen
    .. beroende!? .. HAHA.. nä aldrig va!

.. www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m3084463.html

• Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
  • lanovia 08

Vad gjorde ni då?

matildaochniklas skrev 2008-08-20 16:32:33 följande:
    Hahaha, ni alla har så rätt. Klart man kan bli hippad en vardag! Igår kom dom och kidnappade mig, en sån dag, helt galet!Vi ska ha Mikale Wiehes kärleken vet.Charmeuse- Hoppas verkligen det ordnar sig för er!Jag längtar också till bröllopet som en took! Blir skönt att kunna njuta av livet som fru sedan
  • Fröken förväntan

lanovia 08 skrev 2008-08-20 19:18:36 följande:

Skall ni dansa vals som första dans eller?Fröken förväntan skrev 2008-08-20 16:19:22 följande:
    Japp, vi hade storslagna planer på att öva in någon kul dans men tiden börjar rinna iväg så det får bli en tafflig vals istället
  • lanovia 08

Jo tiden rinner. Vi hittade en reltivt lätt dans på nätet som vi lånar lite utav och sedan gör lite eget så blir det itne så svårt. Annars var vår tanke också ett tag att lägga ner den kuliga dansen och "bara" valsa/dansa tryckare.

• Fröken förväntan

Måste bara beklaga mig lite. JAG BLIR GAAAAALEN på min sambo som håller på att ändra planer hit och dit så jag har ett sjå att försöka ordna så att svensexan blir av utan att han vet något. De ska nämligen ha den i Stockholm (han är därifrån) och jag hade det vattentäta alibit. Jag ska nämligen upp och springa Tjejmilen nästa helg och då ska han med (och då ska de kidnappa honom på lördagen), men nu har han bestämt att han ska dra med sin systerdotter på Gröna Lund eftersom hon har fyllt år och jag har verkligen försökt få honom att fatta att jag INTE vill gå på lördagen men han blir bara sur och fattar inte varför.

Nu har jag visserligen pratat med hans syster och systerdottern så de vet att vi inte kommer på lördagen... men det vore så bra att göra det den helgen, typ på FREDAGEN så vi slipper åka upp till STHLM en annan helg.

Var bara tvungen att gnälla lite, grrrrrrrrrr!

• matildaochniklas

Jag ska berätta om min hippa så fort jag orkar skriva ner allt. Det kommer en rapport, jag lovar!
    lanovia 08 skrev 2008-08-20 19:19:10 följande:

Vad gjorde ni då?
  • lanovia 08

Fröken förväntan, klurigt det där. Kan du inte få systern att säga att hon inte kan på lördagen. Att hon t.ex nu i dagarna blivit bjuden på en fest eller något sådant och att hon föreslår att ni ses på fredagen istället.

Vet hur du har det. jag håller på och koordinerar här för fullt för att få ihop det till sambons svensexa.

• Fröken förväntan

lanovia 08 skrev 2008-08-20 19:47:42 följande:

Fröken förväntan, klurigt det där. Kan du inte få systern att säga att hon inte kan på lördagen. Att hon t.ex nu i dagarna blivit bjuden på en fest eller något sådant och att hon föreslår att ni ses på fredagen istället.Vet hur du har det. jag håller på och koordinerar här för fullt för att få ihop det till sambons svensexa.
    Jo, jag funderar på det. Det är bara det att jag har tjatat så om att vi ska gå på fredagen istället så jag tycker att det verkar lite misstänkt... men det kanske är JAG som är paranoid .
  • Skonie

lanovia 08 skrev 2008-08-20 14:25:35 följande:

Vi är bara lite småpill kvar nu. Väderbiten är ju svår att påverka. Men ni skall vara utomhus eller?
    Jupp. Har två (tre) halvbra regnalternativ men vi vill ju vara på platsen vi valt
  • Skonie

Hörni.. Lite hjälp tack.

Vi ska inte ha efterrätt utan bara kaffe och tryfflar. Kan någon tipsa om en trevlig smaksättning? Vi är inte speciellt förtjusta i tryffel smaksatt med likörer och sånt

• Fröken förväntan
    Skonie skrev 2008-08-20 20:13:49 följande:
    Hörni.. Lite hjälp tack. Vi ska inte ha efterrätt utan bara kaffe och tryfflar. Kan någon tipsa om en trevlig smaksättning? Vi är inte speciellt förtjusta i tryffel smaksatt med likörer och sånt
    På en kompis bröllop hade de tryfflar med mörk-choklad-smak (rena tryfflar) som serverades med ett färskt hallon på. De var supergoda .
Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!