• Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

ja.. det är väl lika bra att starta vår SISTA tråd då.. haha

Nu bränner det i knutarna! Så detta blir alltså vår sista anhalt, sedan är vi alla gifta! jihooooo! .. kan de bli bättre.. nä, tänkte väl de

ska nu försöka sammanställa en ny lista så att alla kommer med .. annars är det bara hojta

5 september
    Pollie (Solna)

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)
    janedoe (Falköping)
    sandybee (Stockholm)
    septbröllop (Malmö)
    Vit ros (Göteborg)
    Krisselito (Stockholm)
    Ettplusett (Oskarshamn)
    KarinTherese (Vetlanda)
    Ida Johansson (Sävsjö)
    Freckles (Stockholm)
    Sofia86 (Finland)
    Medeltidsbrud (Västerås)
    septbröllop (malmö)
    Lane (Hässleholm)
    SacredHeart (Höllviken, Malmö)

12 september
    blueroose (limmared)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)
    cattapulten (Stockholm)
    bjornis (Göteborg)
    Ester08 (Linköping)

15 September
    avil(Piteå)
    Cachou(Göteborg)

19 September
    Pupetta (Frankfurt)

20 September
    fröken förväntan (Linköping-Sandvik/Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)
    Säffle2008 (Säffle)
    Dsy04 (Växjö, Cypern)
    Nova79 (Halmstad)
    Keri (Malmö)
    Kekkap (Stockholm)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)
    Sanfor (Göteborg)
    Flowerrose (Stockholm)
    Cillsingen (Vittsjö/Göteborg)
    PB7 (Mullsjö)

hoppas alla är med nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-13 16:55
    här finns en tråd för den/dem av oss spetemberbrudar som vill fortsätta snacka nu såhär efter dne stora dagen
    .. beroende!? .. HAHA.. nä aldrig va!

.. www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m3084463.html

• Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
  • lanovia 08

Snart fru Wennerström jag hade gjort som de andra föreslagit. Bara sett till så det fanns extra stolar. Är det efter själva middagen har nog folk börjat röra på sig och byta platser. På många bröllop (ialla fall de jag varit på) brukar bordsplaceringen försvinna bort när det är dags för tårta då vill liksom folk sitta mer fritt. Så du behöver nog inte oroa dig för de nytillkomna.

• lanovia 08

Kanske överraskar de dig en varddag? Underskatta aldrig dina vänner.

matildaochniklas skrev 2008-08-19 09:54:09 följande:
    Jag börjar bli alltmer säker på att det inte blir någon hippa, jag som var stensäker på att jag skulle få en!Men det är ju bara 2 helger kvar nu och nu i helgen åker jag och min m2b på en hotellweekend och pysslar om varandra lite innan jag måste börja pendla och bo på annan ort då skolan börjar och jag sska ut på praktik. Och helgen innan bröllopet är jag fullt upptagen med min praktik för att kunna få ledigt när jag gifter mig Men jag blir gift iaf!
  • lanovia 08

ojoj jag har verkligen blivit värdelös på att hänga med här. Så ni får ta att jag bara häver ur mig inlägg lite då och då. Tror jag har drabbats av en lite mättnadskänsla inför bröllopet. Det räcker med planering just nu. Jag vill bara gifta mig NU!!!

Skall ni andra dansa vals? Vi håller på och försöker få till en annan överraskningsdans. Är så skoj.
    Men oj vad min sambo överraskade mig igår. Jag sa att hörru vi måste nog öva lite på vals i alla fall så att vi kan grundstegen ialla fall. Men vad skulle vi öva på?? Han kunde ju! Det var jag inte beredd på.

• Fröken förväntan

lanovia 08 skrev 2008-08-19 12:17:57 följande:

ojoj jag har verkligen blivit värdelös på att hänga med här. Så ni får ta att jag bara häver ur mig inlägg lite då och då. Tror jag har drabbats av en lite mättnadskänsla inför bröllopet. Det räcker med planering just nu. Jag vill bara gifta mig NU!!!Skall ni andra dansa vals? Vi håller på och försöker få till en annan överraskningsdans. Är så skoj.Men oj vad min sambo överraskade mig igår. Jag sa att hörru vi måste nog öva lite på vals i alla fall så att vi kan grundstegen ialla fall. Men vad skulle vi öva på?? Han kunde ju! Det var jag inte beredd på.
    Jag har också drabbats lite av mättnadskänsla. Pratade med min sambos faster häromdagen för hon ska hjälpa oss med att göra snittar till champagnen. Jättegulligt men hon bara sprudlade med idéer och frågor om det skulle serveras på brickor eller bord, hur bordet i så fall skulle dekoreras, påfyllning av dricka, tider o.s.v. Jag kände bara... åh, det löser sig väl jag orkar INTE ta fler beslut nu. Vill bara GIFTA mig . Ska bli skönt att träffa prästen i helgen och få fokusera på det viktigaste en stund.

Vad kul med en dansant man... vi MÅSTE öva!!!
  • Ankan80

Instämmer med föregående talare.
    Nu får dagen D komma!!!

• Fröken förväntan
    Ankan80 skrev 2008-08-19 13:08:16 följande:
    Instämmer med föregående talare.Nu får dagen D komma!!!
    Ja, det ska ju bli jättekul när den här tråden börjar fyllas med bilder och berättelser om allas bröllop !
  • Ankan80

Hihi...japp....och jag är bland de första....tjohooo!

• Snart fru Wennerström

hehe ni tar orden ur min mun, just nu har vädret varit så dåligt, man blir deppig, och just nu är jag ganska nöjd vad det gäller planering, ska bli skönt att gifta sig, och gud va jag längtar!!
    lanovia 08 skrev 2008-08-19 12:17:57 följande:

ojoj jag har verkligen blivit värdelös på att hänga med här. Så ni får ta att jag bara häver ur mig inlägg lite då och då. Tror jag har drabbats av en lite mättnadskänsla inför bröllopet. Det räcker med planering just nu. Jag vill bara gifta mig NU!!!Skall ni andra dansa vals? Vi håller på och försöker få till en annan överraskningsdans. Är så skoj.Men oj vad min sambo överraskade mig igår. Jag sa att hörru vi måste nog öva lite på vals i alla fall så att vi kan grundstegen ialla fall. Men vad skulle vi öva på?? Han kunde ju! Det var jag inte beredd på.
    [/citat]

Fröken förväntan skrev 2008-08-19 12:21:51 följande:
    [citat]
    lanovia 08 skrev 2008-08-19 12:17:57 följande:Jag har också drabbats lite av mättnadskänsla. Pratade med min sambos faster häromdagen för hon ska hjälpa oss med att göra snittar till champagnen. Jättegulligt men hon bara sprudlade med idéer och frågor om det skulle serveras på brickor eller bord, hur bordet i så fall skulle dekoreras, påfyllning av dricka, tider o.s.v. Jag kände bara... åh, det löser sig väl jag orkar INTE ta fler beslut nu. Vill bara GIFTA mig . Ska bli skönt att träffa prästen i helgen och få fokusera på det viktigaste en stund.Vad kul med en dansant man... vi MÅSTE öva!!!
  • Charmeuse

Ska också gifta mig 13:e september, men just nu skiter sig allt vi ska ordna så det känns inte så kul

• Fröken förväntan
    Charmeuse skrev 2008-08-19 13:41:17 följande:
    Ska också gifta mig 13:e september, men just nu skiter sig allt vi ska ordna så det känns inte så kul
    Hoppas det löser sig, vad det än är... det brukar det göra! Skickar lite uppmuntran iaf.
Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!