• grisen81

vad kostade eran brudbukett?

Jag hämtade min rundbundna bukett nyss. Lime gröna rosor med lite brudslöja i och gröna blad runt. sen pärlor nerstuckna i rosorna. jätte fin, stor. kostade bara 260 kr. Jag blev förvånad att det blev så billigt. vad kostade era? Var det billigt?

• Svar på tråden vad kostade eran brudbukett?
  • Herr Nilsson

Blommorna till vårt bröllop kostar 7500 kr. Då ingår brudbukett, tärnbukett, näbbkorg, coursage, 16 bordsdekorationer, brudbåge och utkörning. Blommorna i kyrkan ingick inte.

• swordfish

min bukett kostade 550 kr. den finaste buketten jag sett!!

• lottis77

Hej! Så vad jag kan utläsa här ska man alltså undvika att säga att det är en brudbukett och istället försöka förklara vad man är ute efter...

• swordfish

Jag sa att jag skulle ha som brudbukett! Men eftersom jag hade en vanlig handbunden bukett så blev det inget extra.

lottis77 skrev 2008-07-23 21:47:38 följande:
    Hej! Så vad jag kan utläsa här ska man alltså undvika att säga att det är en brudbukett och istället försöka förklara vad man är ute efter...
  • Miss Blue

Vi har fått pris enligt följande:
    Min brudbukett (cremefärgade Vendelarosor+rosa Heavenrosor, hjärtan på snöre, kristallnålar, sidenband virat runt handtaget) 1250kr
    Corsage 2st á 80kr
    Tärnbuketter 2st á 200kr (blir mindre varianter utav min bukett)
    Totalt: 1810kr

• AnnaochHenrik
    lottis77 skrev 2008-07-23 21:47:38 följande:
    Kör man på den linjen får man ju också vara beredd att kompromissa. Om man väldigt gärna vill ha en bukett som ser ut på ett särskilt vis med vissa blommor som måste vara med, då får man nog också vara beredd att betala lite mer!
  • chamor

Hur kommer ni så billigt undan. Tycker inte min bukett är SÅÅ speciell men den trodde de skulle kosta 2000

• Novemberbröllop08

Oj så billigt. Min kommer kosta ca 1000:- med 25 rosor och det tyckte jag var billigt.

• grisen81

jag ska lägga en bild i mitt galleri för nu är jag fru!!

• Anna och Ola

Vilken vacker bukett! Het underbar

grisen81 skrev 2008-07-27 22:23:31 följande:
    jag ska lägga en bild i mitt galleri för nu är jag fru!!
Svar på tråden vad kostade eran brudbukett?