Karlstadbrudar!! Del 2
Hej!
Hoppas ni hittar hit!! När vi nu var så klantiga att vi inte tänkte på att starta en ny tråd innan den gamla stängdes!
Välkomna hit alla Karlstadbrudar!
Hej!
Hoppas ni hittar hit!! När vi nu var så klantiga att vi inte tänkte på att starta en ny tråd innan den gamla stängdes!
Välkomna hit alla Karlstadbrudar!
Vi2alltid njuuuuta :D minnas, minnas, njuuta.. låter inte det rätt bra?!
Grattis förresten! Hur känns det?!
Jag trivs väldigt bra med att vara fru. Trodde ärligt talat inte att det skulle bli någon skillnad alls. Men för mig känns det tryggt och MYCKET lugnare, av någon outgrundlig anledning. Det var ju tryggt förut oxå men nu har något förändrats!
Det känns underbart! Jag har bytt namn oxå så det är ju lite spännande... nya skylten sattes upp på ytterdörren idag :)
Ah, vad roligt! Jag tänker behålla gamla skylten ett tag till, för postens skull!
vår poslåda är ju så pass långt bort från huset ändå, så det går ju bra :)
Lite off track här.. jag blev medlem på familjeliv igår.. och vilken OERHÖRD otrevlig stämning det är där jämfört med BT!! Det är påhopp och elaka småstick etc etc.. sååå tråkigt! :(
men usch! stanna här då :)
Pearldrop:
Men FL är ju så underbart moralkärringaktigt. Det är bara att poppa popcorn och luta sig tillbaka och betrakta pajkastningen. Oerhört underhållande! Haha!
hahaa varför är man på familjeliv förresten? vad pratar man om där?
Familjeliv är om familjeliv, om man planerar att skaffa barn, är gravid, uppfostran etc
Jag är mest inne på relationer, namnförslag och mest: husdjur.
Man blir ju rädd för en del människor där alltså... massvis med trådar om otrohet i stil med att de drömmer/vill vara otrogna, att det räddar deras äktenskap etc
och mkt hemskt mot djur "förståsigpåare" som inte kan något alls.. :S
Night: Jo, klart det kan vara intressant, självklart, det sticker jag inte under stolen med att jag tycker! Men hur orkar de GRÄLA med varandra så mkt? rena påhopp, pajkastning?
Och det är 2/3 som är anonyma i ALLT de skriver.. :S