Karlstadbrudar!! Del 2
Hej!
Hoppas ni hittar hit!! När vi nu var så klantiga att vi inte tänkte på att starta en ny tråd innan den gamla stängdes!
Välkomna hit alla Karlstadbrudar!
Hej!
Hoppas ni hittar hit!! När vi nu var så klantiga att vi inte tänkte på att starta en ny tråd innan den gamla stängdes!
Välkomna hit alla Karlstadbrudar!
Du är så himla fin i klänningen, och skorna är snygga dom med .
GME76 080802 skrev 2008-07-24 19:59:52 följande:
Men men.... snart dör väl tråden på allvar, för nu är det nära tills GME och jag är fruar!!!!
Jag är kvar oxå Fast inte lika aktiv.... Tyvärr inte tillräckligt aktiv med bröllopsgrejerna heller. Trodde man skulle få mer tid när det va semester men nä, man ska hit å dit, grilla med den å hälsa på den. MÅSTE ta tag i festprogram, gästbok, "tipspromenad" Bestämma tårtdekoration men min syster, välja blommor till buketten mmm.... Känns som man är ute sent som vanligt när det gäller mig
Kommer springa som en tok sista veckan! Att jag aldrig lär mig!!
Jag gifter mig om två veckor...
men jag är fortfarande sjuk!! :(
Nä va tråkigt Vi2alltid. Krya på dig!
Själv har jag inte tid med nånting tycker jag. Fick håret slingat o klippt igår i a f. Och vi får nycklarna till folkparken redan imorgon så vi har heeeeeela veckan på oss att göra i ordning. Sånt flyt!!
GME: Va GÖTT! jag är glad att vi får den på torsdagen innan..
Oj GME: nu kan du säga:
"på LÖRDAG gifter jag mig"
Inte nästa vecka, inte nästa helg.. oj oj oj, vad nervöst.
Jag går här med en klump i magen konstant eftersom jag tror att jag glömt nått viktigt heeeela tiden!!!
Nä, dags att jobba nu sen hem och göra festprogrammet klart!!
Hej - jag har verkligen "tappat tråden" här...
Verkar som det är GME & Nigttingale & Vi2alltid som är aktiva!
Hur som helst - NU ÄR JU JAG GIFT sedan drygt en vecka tillbaks! Det var en helt underbar dag (inget regn!!) och kvällen var kanonkul. Vi har sedan dess gått omkring i en härlig dimma och bara njutit av att allt känns så bra! Det var så häftigt på något sätt - och att dela denna dag med så mycket släkt och vänner - helt otroligt!
Just nu ägnar vi dagarna åt att se på bilder och filmer från dagen. Kommer att lägga in bilder snart på sidan...om nån vill se!
Lycka till på lördag GME!! :)