Karlstadbrudar!! Del 2
Hej!
Hoppas ni hittar hit!! När vi nu var så klantiga att vi inte tänkte på att starta en ny tråd innan den gamla stängdes!
Välkomna hit alla Karlstadbrudar!
Hej!
Hoppas ni hittar hit!! När vi nu var så klantiga att vi inte tänkte på att starta en ny tråd innan den gamla stängdes!
Välkomna hit alla Karlstadbrudar!
080808 Gifte sig en arbetskamrats dotter till mig i Borgvik ;)
Jag såg även ett bröllop när jag jobbade i borgvik, typ två veckor sen?
Nån av er? ;)
Jag är inte så aktiv här längre.. mest för vi precis fått huslån, lägger all energi på huset nu, och bröllop finns lååångt bak i tankarna..
Låter som mig med, Mirri. Kunde inte riktigt bara släppa allt och stod så klart o hjälpte servitrisen städa undan en del på slutet. Hon verkade inte van vid att bruden stod med i köket 3 på natten . Men jag hade varit vaken ett dygn då och orkade inte stå o vråla karaoke med 7 andra haha.
Ha det underbart i Paris!!
Nu har jag lagt in lite bilder
Hej!!
Mirri: vad dåligt att lokalen inte var städad när ni kom! tycker jag ni borde klaga på men skönt att det löste sig!
Lite missöden ska det ju vara även på ett bröllop... då har man ju något att prata om sen och skratta åt
GME: Åh vad fin du var i klänningen! och buketten och skorna.... - me like!
pearldrop: kul med hus!!! ni hinner med bröllop!
Vi hade äntligen kommit igång med vårt soldäck men nu har det ju vart katastrofväder ute så nu ahr det stannat av igen
Snitte, tack :D
vi är jätteglada :D
Tack Snitte . Kul med soldäck, vi ska göra det nästa sommar. Vår veranda är så risig så den lutar åt alla möjliga håll
.
Nu är även jag fru!!
En helt fantastisk dag, skriver mer sen!!
Det finns ett par bilder i galleriet!
Stort grattis! Ni var jättefina.
Även en länk till fotografens hemsida! Jag är SÅÅ nöjd med de bilderna!