• Diamond Rose

Fler som går och väntar på ett frieri?

Lust att följas åt?

Själv går jag bara och väntar och väntar. Sambon har sagt att han har "en plan".

Men jag vill inte veta när eller hur det blir av, vet bara att det kommer bli av någon gång framöver.

Skulle gissa att det antingen blir på vår 6- månadersdag eller 1-årsdag. *hoppas*

Fler i samma sits?

• Svar på tråden Fler som går och väntar på ett frieri?
  • 27juni2009

Sorry tjejer, men nu lämnar jag denna tråden
    Igår fick jag mitt frieri, super romantiskt då jag blev "kidnappad" av min sambo hemma hosa mina föräldrar där vi var, trodde vi skulle hjälpa pappa att sjösätta båten.....
    Men blev som sagt kidnappad o sen körde vi till stället där vi träffades o fick nostalgi, tänkte då att nu friar han nog, mne inte de nej, tog ne rmig på stranden, promenerade lite o sen satte vi oss på stranden o han föll på knä(visserligen båda, men de var roantiskt ända ) o fråga om jag ville gifta mig, han fick sitt ja frånmig med tårar i ögonen o sen mös vi lite på stranden för o sen köra vidare, hamnade i grannstaden till där vi var o parkerade, helt plötsligt var vi på ett hotell han hade bokat in en natt där o bokat bord på restaurng :-P vi hade super mysig kväll o flanerade på stan, mys Hoppas ni får lika underbara frierier

• aikidoaasa

Ahh.... vilket gulligt frieri. Grattis tjejen.

• Diamond Rose

vad kul att fler hittat hit.

27juni2009 - vilket mysigt frieri du fick. GRATTIS!

Håller mig kvar här trots att förlovningsplanerna blivit uppskjutna. Men något säger mig att det kommer bli på vår 1-årsdag. Den är visserligen inte förrän i februari, men om tiden går lika fort som den gjort hittills är vi ju snart där.

• thweni

(jag har också hittat hit...)

väntar på att han ska fråga samtidigt som jag själv funderar på att göra det. får se hur det blir ;)

• 27juni2009

Tack för gratulationerna Vi hade de underbart o barnen hade de toppen hos mormor o morfar

• flowerrose

Jag väntade på ett frieri för en massa år sedan, visste på ett ungefär att det skulle ske kring jul, men sen ringde min blivande svärmor och skvallrade att när det skulle ske... Det förtog så mycket av frieriet...

• fromheretoeternity
    flowerrose skrev 2008-07-07 17:22:07 följande:
    Jag väntade på ett frieri för en massa år sedan, visste på ett ungefär att det skulle ske kring jul, men sen ringde min blivande svärmor och skvallrade att när det skulle ske... Det förtog så mycket av frieriet...
    Men VARFÖR gjorde hon det?? Hur är hon funtad??
  • aikidoaasa

vilken taskig svärmor du har flowerrose. Ok, hon kanske inte kunde hålla sig då hon sprudlade av glädje och därför försa sig. (vissa är inte lämpade för hemlisar...)

• Blivande mrs walker

Jag har råkat se att min pojkvän tittat på sidor med ringar på internet, och nu har han börjat prata om vilka man skulle kunna bjuda om man skulle gifta sig...
    Fast vi ska nog inte förlova oss egentligen, bara komma överens om bröllopet (vilket väl är att förlova sig egentligen, men vi ska inte ha ringar eller göra någon grej av det). Jag hade mina gissningar om att an skulle fråga på vår sexårsdag, men det gjorde han inte så nu får vi se (Om han alls ska fråga, men något har han väl tänkt sig med ringarna).

• aikidoaasa

vi håller tummarna för dig Blivande mrs walker.

Svar på tråden Fler som går och väntar på ett frieri?