• helle78

Maj 2009

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-17 21:32
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

Listan uppdateras en gång i månaden, skicka ett meddelande till mig om du vill vara med på listan

• Svar på tråden Maj 2009
  • missbilly

Ja.. Jag ville ju så gärna ha den 23 maj då det blir vår ett årsdag då vi förlovade oss! =)

Det är svårt att inte prata om det med karln men jag gör mitt bästa.. vill inte att han ska lessna innan jag knappt börjat!

Ska bara försöka få lite färger bestämt med honom så jag kan börja spåna på inbjudningar och dukning mm

• kärleken förde oss samman

Vi har precis skickat ut våra "Spara datumet" mail.
    Har många vänner som är uppbokade långt i förväg, många musiker, så vi valde att göra så.

Känns så verkligt nu

• SweetSun

vi skickar nog ut i feb/mars. men vi har funderat på att skicka lite tidagre till släktingar, med ett tidigare OSA-datum, så att om många av dem inte kan komma, kan vi bjuda fler vänner ist. Bryr mig inte om nån känner sig i "andrahand" för man kan faktiskt inte bjuda hur många som hellst... antingen vill de komma eller ej.

• baver

jag ligger lite efter här men artist: snygg klänning, jag gillar verkligen ryggen!! skrev att jag kan alla dar men det verkar bli torsdag va? jag kommer nog också köra på kinaklänning, det blir nog från millybridal. och sen var det detta med inbjudningskort det blir nog en till två månader innan.. appropå allt pappersarbete, vet ni vad ni kommer skriva i era fest program?

• Tx2

Vi kommer att skicka våra inbjudningar i skiftet januari/februari. Dem som är viktiga för oss har fått reda på datum tidigare.

Inte funderat på innehållet i festprogrammet. Skall höra med toastmasterparet längre fram om innehåll.

• SweetSun

tror vi kommer ha ett väldigt enkelt festprogram, allt känns lite överarbetat när man inte är så många. men nåt ska vi ha!

• fröken sjunfors

Vi skickar nog runt januari/februari. Fast jag funderar på att börja pilla på dem redan nu Är så sugen på att göra något!

Festprogrammen vet jag inte riktigt än vad vi ska ha i.. Det ska jag o min toastmadame börja kika på lite längre fram =)

• Nalle Puh 40

Festprogramen har vi inget att säga till om för det fixar våra värdpar

• fröken sjunfors

Jag lär nog inte få reda på allt, men är lite utav ett kontrollfreak så en liten del vill jag nog vara inblandad i ;)

Svar på tråden Maj 2009