• Jessie Gustav

sova ihop?

vet inte om den här tråden hamnade rätt men jag hoppas att den gjorde det..

Jag har en liten undran om hur ni ska göra/gjorde innan bröllopet,kommer ni att Sova ihop eller på varsitt håll natten innan bröllopet? min m2b och jag ska sova på varsitt håll för vi tycker att det blir mer spännande om vi inte ses förens i kyrkan.

• Svar på tråden sova ihop?
  • Kanada Hjarta Sverige

din vannina funkar val alldeles utmarkt - hon skulle sakert kanna sig arad att fa vara din skjuts till kyrkan!
    sa skulle jag gjort.

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-06-29 15:24:44 följande:

Vi kommer nog att sova ihop. Även om det hade varit romantiskt/kul att sova var för sig så blir det bara kruxigt med hur vi ska ta oss till Kyrkan Ni som inte ska se era blivande innan kyrkan hur tar ni er dit? Vi har 2 mil till kyrkan hemifrån och jag känner att ta taxi ut är liiite väl kostsamt. Vi tänkte som så att jag gör mig iordning med smink,hår hemma och sedan byter om i församlingshemmet så min m2b inte ser mig i klänningen förrens kyrkporten slår upp o jag kommer inte gående med pappa.. men frågan är om spänningen blir lika stor då som den hade blivit om han inte sett mig alls. Jag kan säkert åka med en vännina men det känns också fel med tanke på att hon ska vara gäst Ush vilka problem.. har iofs ett tag till att kunna klura ut det på.
  • lillaj

På varsitt håll, jag bor på hotell och min blivande hos sin släkt. Det blev så eftersom jag skulle till salongen tidigt i en stad 4 mil bort och jag vill sova ut..

• Kärlek ger näring åt själen

Hm ja Jag ska höra med henne. För i så fall blir det både mig och tärnan. Så blir det ju ett överraskningsmoment för min m2b helt o hållet Kan ju iofs göra mig iordning hemma hos svärmor eller så får han åka tidigt på morgonen dit hihi

Kanada Hjarta Sverige skrev 2008-06-29 19:29:38 följande:

din vannina funkar val alldeles utmarkt - hon skulle sakert kanna sig arad att fa vara din skjuts till kyrkan!sa skulle jag gjort.Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-06-29 15:24:44 följande:
  • Goldensea

Vi bor också ganska långt ifrån kyrkan. Skulle tippa på en 7-8 mil. En av mina tärnors män kör oss från frissan till gården där vi ska bo.

• Yohanna85

Vi sover på varsitt håll. Jag hos min mamma och pappa med våran son. Och min sambo hos sina föräldrar med sin äldsta son.

Min frisör bor fyra hus från min mamma. Så går bara över till henne på morgonen! och sen har jag min minsta son nära. Så han får se mig lite då och då =)

Men sen ska vi fotograferas innan kyrkan jag och min blivande !

• Nightingale

Vi har bokat en deluxesvit till natten innan bröllopet, då vi inte vill lämna festen förrän vid sjusnåret så tänker vi int slösa bort pengar på ett hotellrum som vi inte kommer att använda. Bättre att njuta tillsammans natten före!

• Knasbruden

Vi sover ihop, varför inte? Kan vi prata om dagen och mysa morgonen tillsammans för sedan lär det bli full rulle med massvis av intryck.

• BettyB

Vi ska aova ihop! Vi har inte ens funderat på något annat. Vi skiljs åt vid 13-tiden och möts sen precis när vi ska gå fram till vigselförättaren. Han kommer inte att se mig i klänning förrän då.

• Wine

Vi ska sova på varsitt håll. Jag vill kunna yra runt med mina systrar (som är mina tärnor), mamma och hans mamma hela dagen o dricka champagne och göra oss fina. Min blivande ska va på sitt håll och njuta av lite grabbtjafs innan. Sen syns vi när jag går själv in i kyrkan. Bröllopsbilder ska vi ta efter cermonin, direkt i kyrkan. Sen ta lite bilder i landskapet runt kyrkan och ta med fotografen i eskorten (vad det nu blir) till festen.

• pojomo

vi sov ihop. men han var däremot inte med när jag var i kyrkan å klädde om mig,utan han kom ner sen när vi skulle gå upp. Den blicken lär jag ju aldrig glömma

• 090208

Enda anledning till att min man fick sova hos en kompis var for att jag gjorde henna och ville overraska honom.

Men det som var himla harligt och roligt var att han kom hem och fick se mig helt fix och fardigt. Istallet for nar man ordnar och sminkar, klar pa osv. Han kom hem pa formiddagen och dar *pang* star jag, finast i varlden!

• sanan

jag sov hos mina föräldrar och m2b hos sina..så sågs vi vid fotograferingen vid kyrkan..

Svar på tråden sova ihop?