• Jessie Gustav

sova ihop?

vet inte om den här tråden hamnade rätt men jag hoppas att den gjorde det..

Jag har en liten undran om hur ni ska göra/gjorde innan bröllopet,kommer ni att Sova ihop eller på varsitt håll natten innan bröllopet? min m2b och jag ska sova på varsitt håll för vi tycker att det blir mer spännande om vi inte ses förens i kyrkan.

• Svar på tråden sova ihop?
  • Anettan73

Vi ska sova på skilda håll. Jag ska vara hemma med tärnorna. Sen ska min m2b vara hos sin ena bestman antar att alla är samlade där.

Vi kommer sen att träffas vid fotograferingen.

• CaCC

Jag får väl ha ett kort på min älskling vid sängen.

nawla skrev 2008-06-26 20:46:32 följande:
    Vi ska sova ihop. Blir lättast så med barnen och så. Och så har jag hört något skrock om att bruden är den som brudgummen måste se först när han vaknar, annars betyder det att han kommer titta på andra under äktenskapet. Men det är ju bara skrock
  • nawla

Nä, han får ha ett kort på dig ju Men du kan ju ha ett kort på han också, det är ju alltid trevligt

CaCC skrev 2008-06-26 20:50:44 följande:
    Jag får väl ha ett kort på min älskling vid sängen.
  • Gumman81

vi kommer att sova hos våra föräldrar och kommerinte att ses förän när vi ksa fotograferas. Vet ej hur jag ska klara mig men jag får väll skriva till honom ett otall gånger

• Kanada Hjarta Sverige

jag maste bara fraga er som ska sova ifran varandra men sen kommer att ses innan vigseln for att fotograferas.... ar inte hela "magin" med att inte ses och inte sove ihop innan vigseln borta da?
    en undring bara - inget pahopp - funderar bara hur ni tanker dar, om ni har planerat nagot speciellt for just innan ni ses hos fotografen eller hur upplagget ar?

• CaCC

Ja det är ju sant, tänkte fel, trött ikväll

nawla skrev 2008-06-26 20:54:13 följande:
    Nä, han får ha ett kort på dig ju Men du kan ju ha ett kort på han också, det är ju alltid trevligt
  • Soon to be Mrs P

Kanada Hjarta Sverige skrev 2008-06-26 21:08:29 följande:

jag maste bara fraga er som ska sova ifran varandra men sen kommer att ses innan vigseln for att fotograferas.... ar inte hela "magin" med att inte ses och inte sove ihop innan vigseln borta da? en undring bara - inget pahopp - funderar bara hur ni tanker dar, om ni har planerat nagot speciellt for just innan ni ses hos fotografen eller hur upplagget ar?
    Vi kommer nog att sova ihop men jag har sett någonstans att någon gjorde ett fototillfälle av när brudgummen såg bruden för första gången, dvs hans ansiktsuttryck etc, har funderat på det. Jag skulle nämligen inte klara av att gå altargången fram utan min stadiga m2b för att lugna nerverna så jag missar lite av det där att få se honom se mig i kyrkan. Tänkte alltså göra något speciellt av det innan istället!
  • Goldensea

Vi sover på skilda håll. Jag kommer inte att se honom förrän jag går in med min far i kyrkan. 9 dagar kvar....

• Jessie Gustav

Goldensea.Åhh ska din far föra dig till altaret??jag vill med att min far ska göra det men jag läste nånstans att kyrkan inte gillade den seden.Hoppas att vår präst går med på det.ska träffa honom på Tisdag.15 dar kvar här.

• Goldensea

Ja jag var lite orolig att prästen skulle säga nej men det gjorde han inte. Tiden går så otroligt snabbt nu så jag knappt hinner med själv. Jag ska hålla tummarna för att din präst är lika tillmötesgående som vår är!

Svar på tråden sova ihop?