• Jessie Gustav

sova ihop?

vet inte om den här tråden hamnade rätt men jag hoppas att den gjorde det..

Jag har en liten undran om hur ni ska göra/gjorde innan bröllopet,kommer ni att Sova ihop eller på varsitt håll natten innan bröllopet? min m2b och jag ska sova på varsitt håll för vi tycker att det blir mer spännande om vi inte ses förens i kyrkan.

• Svar på tråden sova ihop?
  • Jessie Gustav

Skönt att han inte gjorde det. jag känner igen mig helt i att tiden går så jäkla fort att man knappt hinner med..usch ska nog sova i en vecka efter bröllopet..haha

vad snällt.

Lycka till med erat bröllop nu.

• CaCC

Min far ska leda mig in också, vi var också oroliga för att prästen inte skulle vilja ha det så, men det var inga problem alls.

Goldensea skrev 2008-06-26 23:20:45 följande:
    Ja jag var lite orolig att prästen skulle säga nej men det gjorde han inte. Tiden går så otroligt snabbt nu så jag knappt hinner med själv. Jag ska hålla tummarna för att din präst är lika tillmötesgående som vår är!
  • fridaa

Jag och min blivande skall inte sova ihop... Tycker att det blir lite mer spännande så.

• CamillaetCamillus

Vi kommer att sova ihop, men det beror mest på att vi skall vara i en sommarstuga med familjerna och ha fest i dagarna tre, samtidigt som vi kommer att ha en nio månaders bäbis då, som vi ju båda vill ha nära till. :) Annars tycker jag det låter spännande att sova på varsitt håll sista natten. Om man nu klarar det, tror jag skulle sova så dåligt, brukar göra det när vi inte är tillsammans.

• Zsarah

vi ska sova ihop, vi har en dotter som ammas fortfarande, (morgon,natt och kvälls ammar) men sambon ska ha henne sålänge jag är vid frisören så det är lättast om vi sover tillsammans.

• Kärlek ger näring åt själen

Vi kommer nog att sova ihop. Även om det hade varit romantiskt/kul att sova var för sig så blir det bara kruxigt med hur vi ska ta oss till Kyrkan

Ni som inte ska se era blivande innan kyrkan hur tar ni er dit?

Vi har 2 mil till kyrkan hemifrån och jag känner att ta taxi ut är liiite väl kostsamt. Vi tänkte som så att jag gör mig iordning med smink,hår hemma och sedan byter om i församlingshemmet så min m2b inte ser mig i klänningen förrens kyrkporten slår upp o jag kommer inte gående med pappa.. men frågan är om spänningen blir lika stor då som den hade blivit om han inte sett mig alls.

Jag kan säkert åka med en vännina men det känns också fel med tanke på att hon ska vara gäst

Ush vilka problem.. har iofs ett tag till att kunna klura ut det på.

• furillen

vi ska sova ihop! känns mycket skönare att få vara nära honom kvällen och natten innan. vi sover båda bättre och kan prata med varandra om dagen. plus att jag tycker jag känner mig mycket närmre honom när vi fått en natt tillsammans än när vi inte setts på ett tag. sen kommer jag och tärnan åka till frisören rätt tidigt på morgonen och efter det kommer vi inte se varandra förrän vid vigseln! pirrigt!

• Jessie Gustav

Kärlek ger näring åt själen.Jag kommer att få skjuts av en kompis till min mor.Han hämtar mig och tärnorna hos frisören och kör mig till kyrkan.Hade jag inte haft min mammas kompis till hjälp då hade det blivit svårt då vi bor nästan 4 mil från kyrkan..

• furillen

jag har inte riktigt styrt upp än hur det blir med skjuts men det måste ju någon i familjen kunna hjälpa oss med! först 3.5 mil till frisören. sen lika långt till vigselplatsen.

• zsandora

Jag ska sova hos min syster, med den andre tärnan. Kl 8.15 kommer vår chaffis (ska köra oss hela dagen), å tar oss tjejer till frisör å smink.

Jonas å hans två bestmen sover hemma hos oss, med vår son.

Så vi ses inte försen jag går fram till Jonas vid vigsel, med min pappa...

Känns som en bra plan, plus att vi kan slappna av på fredagskvällen, Jonas å dom behöver ju inte upp lika tidigt

Svar på tråden sova ihop?