• Jessie Gustav

sova ihop?

vet inte om den här tråden hamnade rätt men jag hoppas att den gjorde det..

Jag har en liten undran om hur ni ska göra/gjorde innan bröllopet,kommer ni att Sova ihop eller på varsitt håll natten innan bröllopet? min m2b och jag ska sova på varsitt håll för vi tycker att det blir mer spännande om vi inte ses förens i kyrkan.

• Svar på tråden sova ihop?
  • Nalle Puh 40

Vi kommer sova ihop, sover så dåligt när jag är ensam och vill vara utvilad på den stora dagen...

• Vit ros

Vi kommer sova ihop hemma som vanligt. Sen drar jag iväg till frisören tidigt. Vi åker tillsammans till vigseln.
    Men visst hade det varit mer spännande att göra som ni gör

• Jessie Gustav

Jaa jag sover oxå dåligt utan honom men får väl sova på dagen innan han åker till sina föräldrar..haha På sammagång som jag tycker att det är jobbigt att sova själv så ska det bli riktigt skönt att ha huset för sig själv.

Det är väl kanske inte så vanligt nu att man sover varförsig innan vigseln??

• DollyLolly

Jag ska umgås med mina tärnor kvällen innan äta gott o prata massa strunt:) Sen kommer en tjej hem till oss på morgonen för att fixa vårat hår samt make, ska bli jättemysigt!!
    Min m2b sover hos sin bror

• MyStyle

Vi ska sova på skilda håll, han med sina bestmen o jag med mina tärnor. Tycker oxå det är lite mer spännande, dessutom tycker jag det är en liten charmig grej; att va med tjejerna innan vi gör oss i ordning. Med frukost och lite champagne och andra tjejsaker

• Jessie Gustav

Ja det låter ju trevligt med en lugn och skön kväll med sina tjejkompisar med god mat o dryck.

• CaCC

Vi ska sova på varsitt håll. Jag med tjejerna och min m2b med grabbarna. Innan vi skiljs åt dagen innan ska vi duka och fixa i lokalen sen ses vi inte förän kyrkportarna öppnar sig.

• Jessie Gustav

CaCC.. det är så vi ska göra oxå.Tycker att det känns rätt att göra så..okej sova på varsitt håll var killens ide då men nåt kan han ju få bestämma.

• Kanada Hjarta Sverige

vi sover tillsammans pa hotell sista natten som ogifta och forsta natten som gifta!
    vi kommer ju vara ifran varandra hela dagen fran frukost till vigseln vid 4 pa eftermiddagen - sa det kommer vara riktigt spannande att ses da iaf nar vi ses for forsta gangen i brollopsmundering! :)

• nawla

Vi ska sova ihop. Blir lättast så med barnen och så.
    Och så har jag hört något skrock om att bruden är den som brudgummen måste se först när han vaknar, annars betyder det att han kommer titta på andra under äktenskapet. Men det är ju bara skrock

Svar på tråden sova ihop?