• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anja 19 juli 2008

Ett klädmärke för barn (även lite för vuxna) ME AND I = meandi Superfina kläder m superkvalite (lite små i storlekarna så det får man tänka på om man handlar) supercoola kläder.

hemsidan www.meandi.se

• Anja 19 juli 2008

Labbråttan

glömde ju svara dig igår, hihi... Nä du är helt enkelt inte normal utan helt känslokall hehe

Ääähh så klart du är normal Inte sjutton behöver man tjuta. Jag känner mig alltid skitmesig och kan aldrig se på film tillsammans med andra för jag kan inte ens kontrollera mig utan jag HULKAR OCH SNORAR. Kan inte ens gråta sådär diskret utan det blir lite väl mycket

• a wife to be

Du kan gå in och kolla deras hemsida. meandi.se

ingenjörsbruden skrev 2008-08-13 09:03:16 följande:
    a wife to be skrev 2008-08-13 08:02:34 följande:
    Vad är meandis?????
  • Embo81

Oj vad ni har skrivit mycket här!!

Ha lite kvar att göra, men det känns som om allt är under kontroll! Skönt är det, gjorde klart det sista med festprogrammen igår. Vågar inte titta i dem nu, för då kommer man väl bara upptäcka något stavfel eller någon konstig meningsbyggnad.

Imorgon ska vi träna i kyrkan -känns som om det börjar bli verklighet nu!!! WIiii!!

Börjar fundera lite på om jag ska ha något över axlarna OM det skulle bli kass väder. Hur hade ni det????

Anja, du har helt klart för dig när vi åker! Såg M på era bilder, fin han är. Nu med så klart!

Nu ska vi iväg och fixa lite...

Skrev förresten att jag var orolig för att svärmor skulle komma dragandes med något fult armband/halband eller dyl, men igår kom hon med ett sött armband -så lättad!

• ingenjörsbruden
    Embo81 skrev 2008-08-13 10:31:04 följande:
    Oj vad ni har skrivit mycket här!!Ha lite kvar att göra, men det känns som om allt är under kontroll! Skönt är det, gjorde klart det sista med festprogrammen igår. Vågar inte titta i dem nu, för då kommer man väl bara upptäcka något stavfel eller någon konstig meningsbyggnad. Imorgon ska vi träna i kyrkan -känns som om det börjar bli verklighet nu!!! WIiii!!Börjar fundera lite på om jag ska ha något över axlarna OM det skulle bli kass väder. Hur hade ni det????Anja, du har helt klart för dig när vi åker! Såg M på era bilder, fin han är. Nu med så klart!Nu ska vi iväg och fixa lite...Skrev förresten att jag var orolig för att svärmor skulle komma dragandes med något fult armband/halband eller dyl, men igår kom hon med ett sött armband -så lättad!
    Va bra att det löste sig!! Det finns hopp för svärmödrarna!!

Hedebris!!! Vilka foton!!! Helt underbara!!! Så fina ni var o vilken underbar bukett!!!! Precis en sån jag vill ha!!! Ska dock ha vita pärlor i!! Gorgous!!!
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-12 13:56:42 följande:

Men Anettan det gör väl inget. Är ju jättegulligt bara Jag önskar nästan jag fällt en liten tår. Kom faktiskt på nu att jag faktiskt blev tårögd när min mamma och hennes man sjöng för oss
    Fällt en liten tår.. Om det bara hade varit så väl Hörde knappt ett ord som jag sa... Sen hör man bakom mig när prästen börjad prata om mina bant till kyrkan om min mamma o dom som inte finns med oss fysiskt mm mm sonen min på 14 år står o stor tjuter harklar o snorar... Då började min ena tärna som står Nino jättenära stortjuta igen. Så började det igen...
    Min far sade det att det är första gången som han inte skämdes för att gråta... ASlla grät...
  • Anettan73

Hedebris- Såg att du satte din bukett på en gravplats. Får man fråga vems det var???

Jag gjorde med det på min Mammas... Och rest av hennes sida. Men huvudsaken var den till henne.

• Hedebris

det var på björns pappas grav. han gick bort i mars i år. han hade sett fram emot bröllopet så mycket. han läste om bröllopet varje morgon innan han steg upp.

Anettan73 skrev 2008-08-13 11:30:26 följande:
    Hedebris- Såg att du satte din bukett på en gravplats. Får man fråga vems det var???Jag gjorde med det på min Mammas... Och rest av hennes sida. Men huvudsaken var den till henne.
  • Anettan73
    Hedebris skrev 2008-08-13 11:33:37 följande:
    det var på björns pappas grav. han gick bort i mars i år. han hade sett fram emot bröllopet så mycket. han läste om bröllopet varje morgon innan han steg upp.
    Usch va tungt!!!
  • Hedebris

ja, det var väldigt jobbigt. men björn blev jätteglad när jag kom med det förslaget.

Anettan73 skrev 2008-08-13 11:38:39 följande:
    Usch va tungt!!!
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5