• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Embo81

Haha, Anja du e go du! Tittade på era bilder och de är jättefina -känner mig nöjd med att vi oxå ska ha Micke. Nu är det mindre än två veckor kvar för mig!! wiiiiii!!

Var hos svärföräldrarna en snabb runda idag, svärmor undrade om jag nu hade allt lånat, gammal, blått och nytt....tja...vad svara man på det? Sa att jag gärna skulle vilja få tag på ett armband för öronhänge HAR JAG REDAN och halsaband SKA JAG INTE HA NÅGOT, är livrädd att hon kommer med något halsband och vad gör man då? Ringde genast min mamma o sa att hon MÅSTE säga åt svärmor att om jag ska låna något så är det ett stelt armband i silver INGET annat (de ska tydligen ha någon träff och planer något inför bröllopet och då MÅSTE hon säga till henne)

Hur går det med bestämmandet av dag för att träffas och titta på foto och film? Andra helgen i sep hur har ni det då?

• Flamora

Jag tror jag kan andra helgen i september.

• Anja 19 juli 2008

Andra helgen i september funkar fint för mig (om ni med andra helgen i september menar 13-14 september). Den 6-7 kommer vi hem från korsika sent på lördagen

• Anja 19 juli 2008

a wife to be

haha, fnys inte åt tre kronor Alla bäckar små

• Anettan73

Klarar ni av att titta på filerna och så från ert bröllop??? Jag klarar det inte. Jag bara sitter o stortjuter. Kan inte ens lyssna på låtarna som vi hade på bröllopet i kyrkan. Tycker det är så känsloladdat att det går bara inte.
    Filemen från kyrkan är sönder. Minneskortet är sönder så det måste skickas iväg för lagning... Går inte det så är det kört med hela kyrkan. Grät floder igår när jag fick reda på det...
    Hoppas bara att dom vi ska skicka det till kan fixa det.

• Anettan73

vi har hela festen men det är inget om man jämnför...

• Anja 19 juli 2008

Anettan

håller stenhårda tummar att det går att fixa minneskortet.

Kram

• ingenjörsbruden
    Anettan73 skrev 2008-08-12 07:54:20 följande:
    Klarar ni av att titta på filerna och så från ert bröllop??? Jag klarar det inte. Jag bara sitter o stortjuter. Kan inte ens lyssna på låtarna som vi hade på bröllopet i kyrkan. Tycker det är så känsloladdat att det går bara inte. Filemen från kyrkan är sönder. Minneskortet är sönder så det måste skickas iväg för lagning... Går inte det så är det kört med hela kyrkan. Grät floder igår när jag fick reda på det...Hoppas bara att dom vi ska skicka det till kan fixa det.
    Näää va synd!!!! Hoppas de kan fixa minneskortet!!!! Håller tummen!!!!

Hmm...andra helgen......kan kanske.....
  • Anja 19 juli 2008

Anettan

jag klarar av att titta på det. Inte ett dugg sentimental. Kände mig aldrig gråtfärdig på bröllopsdagen, inte efter det heller.

Jag som är så jä..la romantisk och SÅÅÅÅÅ LÄTTGRÅTEN. Fattar det inte! haha

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5