• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anja 19 juli 2008

Fröken Planera

kan inte fatta att du är på bröllopsresa utan att titta in här åtminstone EN gång för att berätta hur ni har det hihi

• a wife to be

Anja: Ja, jag så det , inte sådär smickrande kort precis

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-12 10:05:09 följande:

Embosåg du att där var ett foto på din blivande när han själv fotar a wife to bedu är oxå med bland de som blivit fotade www.tannus.se/080719/index.html
  • Embo81

Kan rapportera att de har det varmt och gott, bada och dricker vin... E inte alls avis!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-12 10:07:05 följande:

Fröken Planerakan inte fatta att du är på bröllopsresa utan att titta in här åtminstone EN gång för att berätta hur ni har det hihi
  • labbråttan83

Jag kan ockå andra helgen i september! Ska vi spika det? Plats kan vi ju bestämma senare, det är ju ett tag kvar...

Anettan: Nej, jag gråter inte när jag tittar på foto/filmer/musik från bröllopet, däremot ler jag med hela ansiktet

• Anja 19 juli 2008

Embo

ja jag fick ett sms från henne i fredags men jag vill ju ha RAPPORT, utförlig med länk till en fotodagbok fniss fniss

• Anja 19 juli 2008

Labbråttan

japp, jag tycker vi spikar den helgen. Känner som du, att jag mest ler med hela ansiktet men blir inte ett dugg gråtfärdig

• Anja 19 juli 2008

Embo och a wife to be

hur känns det nu när det VERKLIGEN drar ihop sig till ER STORA dag! Har ni koll på allting?

Är inte ens två veckor kvar nu, hihi... spännande

• Anja 19 juli 2008

Embo när är det ni åker t Grekland, visst är det den 24, redan dagen efter bröllopet? Hur länge blir ni borta?

• a wife to be

Anja:

Det känns bra tycker jag.Har ju skrivit ut alla festprogrammen utom 5 stycken och då upptäcker jag ett fel Har bestämt mig för att låta det vara, nu när jag skulle skriva ut dom sista tog pappret slut

Har fortfarande inte bokat in ngt hotell för bröllopsnatten och inte hur vi ska ta oss mellan kyrkan och Boklunden. Ska även köpa ljus och favors, vet ännu inte vad det ska vara. Har heller inte köpt underkläder till bn. Ska hämta klänningen på fre, då ska den förhoppningsvis sitta som en smäck

Jag har ju köpt lakan som jag ska klä stolarna med, vet inteom jag ska stryka alla? Tror ni det behövs, kommer ju ändå inte att ligga slätt på stolarna?
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-12 11:35:10 följande:

Embo och a wife to behur känns det nu när det VERKLIGEN drar ihop sig till ER STORA dag! Har ni koll på allting?Är inte ens två veckor kvar nu, hihi... spännande
  • Anja 19 juli 2008

Shit skit i att stryka!!!

typiskt med ett fel men du gör verkligen rätt i att skita i det. När man skrivit ut så många så är det INTE värt det att börja ändra och skriva ut igen.

Vi hade inget hotell på bröllopsnatten, var sååå skönt att komma hem (barnen sov borta). Vi hade städat, bäddat rent och skulle ha köpt hem jättegod frukost (men det hann vi inte) fast inte ens det gjorde nåt. Var så skönt att få sova ut.

Vi var inte i säng förrän vid sex på morgonen och sen sov vi till halv ett då min syster o pappa med sambo knackade på dörren

Såååå ljuvligt. Ska ni boka hotell så gör det till natten EFTER så att ni kan njuta av en HEL hotellnatt och inte är helt slut på morgonen för att ni måste upp tidigt så ni hinner äta hotellfrukost osv. (bara ett tips). Själva bröllopsnatten går ju faktiskt bort, mer än til hälften o man betalar för ett hotellrum man knappt är i. Man ivll ju vara med på hela sin fest och uppleva allt det roliga, inte gå hem tidigt för att man har ett hotellrum

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5