• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anettan73
    Hedebris skrev 2008-08-10 16:11:09 följande:
    nu har fotona från bröllopet kommit in på fotografens hemsidawww.lommafoto.se
    Jättefina bilder..

Jätte grattis och vilken historia sen.. Shit den är värre än mina 35 minuter försent till fotografen
  • Anettan73
    Embo81 skrev 2008-08-10 16:01:19 följande:
    Jag gick på semester idag! Tjoooohoo! Hmmm, får väl ta en tripp till eslöv någondag i veckan. Kan inte du inboxa ditt mobilnummer till mig?
    Vi löser det. Jag hittar till Kävlinge. inboxa ditt nr så skickar jag ditt. Jag kan aldrig börja med att inboxa, får felmedd att medlem eller vad det nu är inte finns Helskumt.
  • Jen82

Hedebris :)
    Vilka underbara bilder.

Kram

• AnneiLund

Hedebris: Underbara bilder!!!! Man blir ju helt tårögd!!!!
    Flamora: Såg på din sida, kan det möjligen vara så att ni dansade Dirty Dancing??? I så fall....WOW, det skulle jag vilja göra....men det bidde inte riktigt så, vi hann al´drig träna och är dessutom födda med två vänsterfötter...så det skulle inte bli nå bra! Men nu vill vi ju se filmen på dansen!!!
    Anja: Ni har verkligen en duktig fotograf!!! Vilket ljus i bilderna. Vi hade ju ingen riktig fotograf utan an kompis tog ju bilderna gratis. Vet inte riktigt om jag ångrar mig i dag....men fan äsch....nåja, de blev ok i alla fall.

Ja jag hoppas att vi snart ses.
    Jag är sjukt uppbokad hela aug.....
    skulle kunna första helgen i sept typ....

Stora kramar till alla nyblivna och blivande brudar från
    FRU Säfström Lanner ( har fortf inte formellt ändrat mitt namn)

• labbråttan83

Hedebris: Håller med Ingenjörsbruden! Låter ungefär lika stressigt som min förmiddag innan vigseln fast där var det lokalen som krånglade istället... Jag slapp ju åtminstone visa mig halvnaken för okända människor Skönt att allt ordnade sig ändå och GRATTIS!

ingenjörsbruden skrev 2008-08-10 14:17:54 följande:
    Wooooow....hedebris!!!Grattis till fru-titeln! Väntar med spänning på fortsättningen!!!
  • Embo81

Hedebris: Era bilder är väldigt fina! HAhah, vad tokigt stressigt du hade det på förmiddagen -B måste ha blivit nervös när ni aldrig dök upp! Stort grattis!

• Anja 19 juli 2008

Anne

tack vi är supernöjda m fotona inte minst med hans pris. Så många fotografer tar hutlösa priser men jag tyckte att han höll en juste nivå även om det självklart är dyrt ändå

Hedebris
    Har kollat igenom alla era foton, sååååå fina! Så fin du var! Ja Björn oxå såklart.

Mina favoriter var (tänker till tackkort typ) :
    KP6U0324
    KP6U0354
    KP6U0439

För man fick väl rösta

Åh jag är ledig idag (ledig o ledig, här ser för jä..ligt ut hemma. Minns inte när jag var hemma och fixade här sist. Känns som jag levt på jobbet på sistone.)

• Anja 19 juli 2008

Vet ni

Vi gick in på Langleys hemsida igår bara för att kolla runt lite på bilder från vårt hotell osv. Såg då att resorna dit, till SAMMA hotell, samma dag som vi reser nu är sänkta till halva priset av vad vi beställde dem. Vi har ju avbokningsskydd och allt sånt. Helt ärligt funderar jag på att avboka och boka om. Skulle spara 7.500 kr på det. Kan man göra så? Vi har ju hamnat i en jä..la soppa rent ekonomiskt och istället för de 10.000 vi skulle ha med som fickpengar har vi bara 3.000 kvar nu så det skulle ju RÄDDA hela resan. Frågan är om man kan göra så. Vad tror ni?

• Anja 19 juli 2008

Ps. Vi har inte betalat in resan ännu så det vore ju lätt att bara ändra. Eller?

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5