• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • AnneiLund

Hej tjejer om ni går in påå Facebook finns både bilder från bröllopet och från vår underbara bröllopsresa!!!

• AnneiLund

Bröllopsresan...ja vad ska jag säga om den....

Helt otrolig
    Vita stränder
    Bodde 5 meter från havet
    Billigt...15 kr för en middag
    Sol
    Palmer
    Barfota varje dag
    Inga bilar och inga vägar....
    Dyk.Cert tillsammans med min älskling, dök bland hajar, klappade sköldpaddor och befann mig som i ett akvarium. Sagolikt!!!
    Vaknade varje dag lycklig, somnade varje kväll lycklig...
    Malaysia var fantastiskt!!! Och Perhentian Island är ett sant paradis!!!

Vidare så kom vi efter 2 veckor i Malaysia till Thailand.
    Där fortsatte vi att dyka, sola, äta gott men kunde nu lägga till alkohol (som var svår att få på Perhentian), mer shopping, mer trafik och hyra av moppeder! Där hade vi det skitkul och brände mer pengar än på Malaysia.

En månad gick verkligen fort....
    Men det är nog det bästa vi gjort...
    Total avkoppling....synd bara att spiralen satt i.....

Men den är borta nu

• AnneiLund

Men WOW, grattis!!!!
    det blir hur bra som helst!!!!

Stor kram

SNOTCROW skrev 2008-08-16 09:49:31 följande:
    Idag är det min bröllopsdag! Vädret verkar bra, vi har lite att göra den här förmiddagen, men jag slipper det mesta eftersom jag ägnar ett par timmar på salong :) Kl 15.00 framför Universitetshuset i Lundagård. Smyg förbi om ni är i trakten! Men, den sista skälvande frågan.... Har jag glömt något??
  • AnneiLund

Anja...
    Tänk nu åker ni snart!!!
    Gud såååå skönt!!!!!

• Anja 19 juli 2008

Annnnnneeeee

jag kollar o kollar på facebook och hittar inga bilder från resan. Är sååååå GALET NYFIKEN

• AnneiLund

Va...men vad tusan,....ska in ochj kolla

• Anja 19 juli 2008

Säg exakt var jag ska leta

• Embo81

Anne, ni verkar ha haft det fantastiskt! Hhih, så bra att spiralen är ute....min med

På lördag SMÄLLER det! Ni är alla välkomna till kyrkan om ni har tid och lust!

• Embo81

Hej alla goa!

Har gjort provuppsättning och provsmink i helgen. Har lagt in bilder i galleriet, kan ni inte kolla på sminket och se vilket öga som ni tycker är bäst. Mitt vänstra e lila och det högra är mörklila-brunt, ska ha annan färg på läpparna, mer mörkrött. Håret e som sagt prov och inte fäst ordentligt, det ska inte hänga något ner över slöjan...tror jag iaf. Kolla och tyck till...ärligt tack!

Tack tack söta ni!

• Anja 19 juli 2008

Absolut det brun-lila. Tänkte vid första anblicken det andra, mer ljuslila, men sedan ändrade jag mig nästan direkt. Det mörka kommer framhäva och rama in dina ögon mycket bättre för att inte tala om att den kulören kommer att göra sig bäst på fotografierna. Ska du dessutom ha en mer mörkröd färg på läpparna så röstar jag ännu mer stenhårt på det bruna. Supersnyggt!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5