• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anettan73
    ingenjörsbruden skrev 2008-08-04 19:05:18 följande:
    Anja: SÅ fina foton! Är det Tannus som är fotograf?Embo: Vilken härlig möhippa o så fina ni var!!!Hedebris: Vilken bestman!!! Under all kritik!!! Anette73: Ska bli spännande att få se fotona...har ju hört så mkt bra om henne!! Är det någon som har hjärtris eller bubblor över?! Känner mig riktigt sugen på att gå igång o pyssla lite o kunna bocka av på min lista....
    Jag har 24 st bubblor i kartong över. Ser ut som champangeflaskor...
  • Anja 19 juli 2008

Ingejörsbruden

ja det är Tannus Vi fick tyvärr INGA bubblor över, vilket jag tyckte var lite konstigt. Vi hade 73 gäster och 96 flaskor såpbubblor men folk blåste MASSOR av bubblor tydligen *asg* och jag som hade lovat Embo mina överblivna bubblor. Sorry Embo

• Anja 19 juli 2008

Ingejörsbruden

TACK!!! Glömde jag ju säga

• ingenjörsbruden

Anette...vad vill du har för såpbubblechampangeflaskorna?

Anja: F-n så bra!!! Vi ska ju osså ha Micke...känns skönt att få se lite mer av hans alster innan!! Då borde ni få mkt bubblor på bilderna iallafall!!!

Anette o Anja...hade ni ris också förutom bubblorna?!

• Anja 19 juli 2008

Nej, jag bannlyste ris. Vägrade ha det under korsetten och i bh:n etc. och jag fixar inte att få saker slängda mot mitt ansikte sen jag bröt näsan pga en brännboll som kom flygande. Minsta lilla fluga, fågel, boll, riskorn etc som kommer MOT mig så svimmar jag nästan av ångest. så nix pix. Inget som flyger, åker mot ansiktet här inte.

• Hedebris

har haft fullt upp idag.

10-16 (varit på tryckeriet och fixat med vigselprogrammen och festprogrammen) innan dess satt vi vid datorn och gjorde dem färdigt.
    16.30 hämtade jag bröllopsklänningen (dock var det lite fel på den... så det tog en jäkla massa tid och energi...) orkar inte prata om det...

sen stack vi till affären...sen till mcdonalds.
    18.30 skulle vi vara i festlokalen och prata med kocken/chefen.
    NU först kom vi innan för dörrarna!

• SG brud08

Anja: Vi behövde aldrig använda paraplyet, så det spelade ju ingen roll vilken färg det var på

Anette: Vad roligt att du blev nöjd med bilderna från Caroline. Var inne och tittade lite snabbt på dem och de såg jättefina ut. Caroline fotograferade oss också i lördags och det kändes bra. Ska bli så spännande att få se bilderna!
    Fick ni alla bilderna hem på mail?
    Hur många fick ni ungefär?
    Vill ha våra bilder nu

• Embo81

VILL KÖPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anettan73 skrev 2008-08-04 19:07:58 följande:
    Jag har 24 st bubblor i kartong över. Ser ut som champangeflaskor...
  • Anja 19 juli 2008

Jobbar du natt möjligen Embo...

• Anja 19 juli 2008

Själv är jag på jobb, sitter m mitt kaffe och nutellamackor (skitbra jag vet) och myser framför datorn en stund. Ingen annan här.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5