• AnnaochHenrik

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

Den gamla tråden stängdes inatt (går 3 månader så fort?) så jag tar mig friheten att starta del 4. I den här tråden går vi i mål, tjejer!

Vi som blir gifta 080823:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Ninnabell 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    C123 14:00 Stockholm
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    Mayisan 15:00 Glostorp (Malmö)
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Jacobsson 15:30 Svärdsjö (Falun)
    Brud 080823 15:30 Karlskrona
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Ingarö08 16:00, Ingarö
    Voilen 16:30 Edsbyn

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-28 06:24
    jagskallgiftamig 14:30 Allerum (Helsingborg)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 18:20
    tyradonna 14:00 Malmö

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-22 14:16
    Boxerbruden 15:00 Alsike

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-03 21:42
    cesseny 13:00 Strängnäs

• Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D
  • nicolina2008

Det va den vi fick skippa. Ville också ha Canon in D.

• Hofsan

Kunde inte er kantor spela den heller?

• nicolina2008

Han tyckte inte det lät bra på orgel och att den va så lång innan de kom igång...

• Miss Blue

Hej alla blivande brudar!
    Är inte inne så ofta här längre....
    Ni har ju hunnit skriva massor!!!

Vi har inte mycket kvar att göra nu faktiskt (lite småinköp+ alkoholfri dricka , snacks och nattamaten), den här veckan har vi hittills hunnit med att träffa fotografen, putsat o graverat (M2B´s ring) förlovningsringarna, kollat in lokalen.

Vi fick en glad överraskning när vi var och tittade på lokalen, tanten som visade den sa att städning ingår!!!!! Vi blev helt paffa för det brukar inte direkt ingå när man hyr en bygdegård, sockenstuga eller liknande!!! Jätteskönt och vi slipper betala en tjej att städa!! Toppen!
    Det enda som ska göras är att vi ska ställa tillbaka bord och stolar men det är ju inget jättejobb jämfört med att städa lokalen och toaletterna!!! Ahh så skönt!!

Var även på sista provningen utav klänningen i tisdags, ååhh den är så fin och sitter kanonbra (OCH är skön!), provade med slöjan oxå (som inte var helt klar) åhh vad jag längtar till vår dag!! Idag är det ju bara 9 dagar kvar, kan ni fatta?!?!?!!?

• a wife to be

ja, nu är det verkligen snart dax. Var på panduro igår och skulle fixa med silverband att knyta ihop festprogrammen men, såklart slut och kommer in på tis.

Jag ska hämta klänningen i morgon. Ska bli spännande att prova den nu när den är omsydd så den passar mig.

• Boxerbruden

Var och provade klänningen igår då jag lämnat in den till skräddaren för att fixa några småsaker. Åh den blev så fin.
    Nästa vecka blir det en hel del att fixa men jag känner ändå att jag har koll på läget. Ska snygga till mig själv, lämna in ringarna för putsning, träffa prästen. Vi ska köpa hem snacks, nattvickning, champagne och komplettera upp drickat lite.
    Tittade på ringen här om dagen...åh va jag längtar!

• nicolina2008

Ja det är knappt att jag fattar att det snart är dax.

Vi övade vals igårkväll! Hade en kompis här som är jätteduktig. Det kommer nog bli bra bara vi får öva lite till!

• Hofsan

Tjejer ni måste ge mig råd nu. Jag var på provsminkning för en stund sedan. Tycker ni det är ok?(har lagt in bilder i galleriet)
    Var ärliga nu. Och ska jag ha håret uppsatt eller nere(vad passar jag bäst i?)Det ena ögat är mer sminakt då jag själv sminkat det andra.

• jagskallgiftamig

Hofsan:
    Jättefin sminkning! Kanske lite mer kajal/eyeliner för att markera ögonen mer? Du har ju väldigt vackra ögon!
    Jag tycker att du skall ha håret uppsatt!

• Hofsan

Ok bra med ärliga människor
    Jag tycker själv att jag passar bäst i uppsatt då jag har väldigt markerade kindben så det får nog bli uppsatt.

Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D