• viktualia

Nu har jag gjort det igen... omgång 9

Trådnummer 9 träder in! Kära nån så länge vi pladdrat tillsammas!!!

Här har vi nu en nionde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, hoppas att fredagsfesterna kommer igång igen och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 9.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9
  • Zozo

Vickan; tja jag hittar ju de flesta av er i den andra traden ända.. sa jag vet inte. Har ocksa lagt ner mkt av min Internetaktivitet sa det är eg inte just den här traden som kommit i skymundan utan BT i sin helhet. Men det är ju alltid skönt att veta VAR man kan hitta er!

• Mrs  B

Jag kan babbla på eftersom jag är mammaledig, men jag är ju ny här och så finns jag ju också i den andra tråden......

Svårt läge....

• MuffinsTönt

Mäh,ska alla ni gå över till andra tråden? Ska jag då hänga där och snacka OT... Vi har inte tänkt kicka igång barnkarusellen förrän om ett par år.

Men jag har ju allas mejladresser. Om ni får ett mejl med rubriken "Muffinstönt". Tro inte det är reklam från www.dagensmuffins.se eller ngt. Nope, för det är jag som skriver o ber er om hjälp. Typ, vad får man inte missa i frankrike eller hur ska jag fixa ett minnesvärd 30års fest för grabben osv. Viktiga frågor ni vet!

• Sister of the Night

Gravidtråd är väl inte riktigt min grej heller. Men jag är ju inte här varje dag däremot.
    Vart har Stubben och Omsan tagit vägen?

• viktualia

Sis - både Telestubben och Omsan syns i gravidtråden, Telestubben rätt ofta och Omsan mer sällan.

• Sister of the Night

Vickan - Aha, är det så det ligger till!

• Zozo

Ja Omsan verkar ha fullt upp och om jag inte har fel för mig sa skulle hon snart börja jobba igen.

Men da kör vi väl pa en trad nr 10 da?! Strunt ihop om vi inte skriver lika ofta längre - da har vi iaf en träffpunkt! Nog för att jag lyckas hitta dig i andra tradar med Anne men det är ju inte samma sak!

• anne på grönkulla

Så sant som det är sagt. DÅ måste man ju typ hålla sig till ämnet o så...

Men vickan kanske försöker säga att hon känner sig ansvarig för tråden såläge hon startar den? Ska Muffins få äran nästa gång då kanske?

• nennesjuttioåtta

fast man fååår ju vara OT i den andra tråden också! Men jag håller med, jag skriver själv inte här så ofta för det är inte lika livat längre. Synd! 30 sidor sen i juni är ju långt från vårt årsbästa. Men jag håller ändå med Zozo, låt den leva vidare - och muffinstönt är kanske rätt person att axla rollen som trådstartare!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9