• viktualia

Nu har jag gjort det igen... omgång 9

Trådnummer 9 träder in! Kära nån så länge vi pladdrat tillsammas!!!

Här har vi nu en nionde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, hoppas att fredagsfesterna kommer igång igen och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 9.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9
  • Sister of the Night

*smyger in*

Jag håller på att träna upp min BT-koll igen, efter att ha konstaterat att det var mååånga timmar sedan någon var i tråden.
    Men vad ser jag, efter att ha mjukstartat med en TM-tråd?
    Jomen visst, tråden är fetstilad!

Hej Zozo!

• Sister of the Night

Japp! Det är ändrade vanor samt semester i Sisters värld!
    Läste något om din syn på värmen, du är väl inte i Sverige antar jag men det har ju vart rätt varmt här också. (Nästan lite för mycket av det goda.... )

Du är väldigt, väldigt väldigt höggravid nu?

• Zozo

Men Telis! e du ocksa uppe o inne??? Vicken folkmassa!
    Hur e det med er tjejer???

• Telemarkgrrl

Jaha då, jag är uppe och inne! Det är bara bra med mig även om jag har svår ångest för att semestern snart är slut.

Det där med att det har varit fint väder här i Sverige tror jag bara är bluff och båg. Sen jag kom hem i söndags så har det bara varit kallt och regn. Rena hösten här.

• anne på grönkulla

Japp, sen jag kom hem har det oxå bara varit regn - men eftersom jag har sommar o sol jämnt annars så gör det mig verkligen ingenting!

• Sister of the Night

*vinkar*

Tjena Tellis och Anne!

Jasså minsann, det är till att ha varit utomlands och svirat Stubben?
    Joo, nog 17 har det varit varm alltid. Fan, jag storknade ju nästan

• Sister of the Night

Hoho? Någon kvar?

Telefonen ringde (nja, egentligen var det en person som ringde, inte telefonen *Sis kvällshumor gör sig påmind*)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9