• viktualia

Nu har jag gjort det igen... omgång 9

Trådnummer 9 träder in! Kära nån så länge vi pladdrat tillsammas!!!

Här har vi nu en nionde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, hoppas att fredagsfesterna kommer igång igen och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 9.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9
  • Mrs  B

Men tyvärr måste jag överge dig för ett par timmar eller så.

Max ska på fotbollsträning alldeles strax och jag har precis fått Malte till att somna i vagnen.

Men skickar många kramar som kompensation.........

• MuffinsTönt

ÅH, ska jag få äran att ta över rollen som trådstartare? *darrar på läppen och blinkar bort en tår ur ögonvrån*

• nennesjuttioåtta

självfallet, cupcakegeek!

• MuffinsTönt

Nenne
    smart att spetsa loka med vodka. men nu måååste jag ställa en dum fråga här. hur gammal är din man? Jag menar 30+30+30 är ju... *och där rök min universitetsexamen* Det lät på dig att han är 20 och vrålsnygg. (Men inte snyggare än min grabb förstås.) *moahaha*

• nennesjuttioåtta

Mrs B
    det är lugnt, jag klarar mig nog *darrar på underläppen*

• nennesjuttioåtta

hehehehe muffins
    han fyller 31 om någon månad men får fortfarande alltid (!!!) visa leg på bolaget (Jag har gjort det en handfull gånger sen ... 20 ) och han blir bara snyggare och snyggare med åren. Det hade jag inte räknat med, trodde att jag hade plockat honom vid blomning (at the age of 18) men han verkar vara en man med Richard Gere-gener. Så nu kan jag plocka frukten i min trädgård säkert 60 år till. *kaa-thingggg*

• MuffinsTönt

Grymt jobbat Nenne!
    Själv har min grabb lovat att han ska se ut som Sean Connery (ni vet,james bond-pensionären) när han är 55+. *muums*

• viktualia

Muffins - du får gärna starta tråd nr 10.. jag har ju startat en och annan.. och senast var det jag som drog igång gravidtråden nummer okänt..

Frågan handlade dock inte så mycket om trådstart som om syftet som tråden fyller.. och jag tycker att ni kommit fram till att en 10:a behövs... så då kör vi på det... oavsett vem i gänget som drar igång den!

Drinktips:
    Tranbärsjuice och gin är gott
    Spetsad cider och frusna hallon också!
    Ananas och rom och lite fruktsoda!

• anne på grönkulla

Nu dröjer det väl lite innan det är dags att öppna nästa tråd?

Men jag tror att det finns ett behov/syfte för tråden - det låter väl så? Och hur OT man än får vara i gravtråden så känner inte jag riktigt att jag hör dit iallafall - blir det så blir det, men det är inget vi jobbar på aktivt. Sen är det såklart trist att det inte är lika mycket action här längre.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9