Augusti 2009
Undrar om det är nån mer än jag som gifter sig i augusti 2009, jag o min m2b gifter oss den 29de augusti kan inte vänta. hur långt har ni kommit i planeringen? har endast bokat kyrka hitills./Anki
Undrar om det är nån mer än jag som gifter sig i augusti 2009, jag o min m2b gifter oss den 29de augusti kan inte vänta. hur långt har ni kommit i planeringen? har endast bokat kyrka hitills./Anki
nja jag räknar inte points nu men jag tänkte börja i höst igen. Först ska jag åka tre veckor till Malaysia och då tänker jag skita i att tänka på vikten
Och huset var fantastiskt.. nu ska vi räkna lite bara...
5kg eller 20 spelar ingen roll, vi peppar väl oavsett.
Ååå Malaysia, du måste berätta hur det va där sen :)
Visst kommer vi att klara detta :)
Jag & sambon mäter & väger oss 1 gång i månaden, så idag va det dags :) Det hade förvisso inte hänt något på vågen, men jag hade minskat 6 cm runt midjan....på 4 veckor :) Är helnöjd, hoppas bara att det håller i sig :) Så idag är motivationen på topp, va & tränade på gymet i 1,5 timma innan, så är helt slut nu...men det känns bra.
Hoppas ni har haft en bra dag Kram på er :)
hej jag hänger oxå på här vill gå ner ca 15+ tills nästa år skönt o ha några o kunna peppa med. räknar points o går på gymmet men gjorde det för hårt för 2 veckor sen så skada knät så har fått ta det riktigt lugnt de sista tiden,men ska komma igen nu! kram
Hejsan!
Hur går det för er?
Själv är jag nöjd så härlångt.Gick riktigt bra igår. Gick upp tidigt medan sambon och barnen sov och gick en rask promenad. Imorse blev det crosstrainern, en riktig fettdödare enligt mig. Även maten har gått bra. Min nya bästis är min stegräknare, blir jättepeppad att gå extra steg hit och dit.
Ska boka kyrkan idag. Glömmer det hela tiden ju...
Nu ska jag måla fönster. Vi ska putsa vårt hus på semestern och några fönster behöver rustas upp innan. Ha det gott alla och kämpa på.Kramkram!
hejsan :)
Jag ska också gifta mej 2009 augusti.. jag har bara bokat kyrkan än så länge. :)
Funderar på vilken lokal man ska ha,, svårt välja...
Åh, vad härligt med Malaysia!!
Vad roligt att vi är så många som kämpar med vikten. Fick hem motionscykeln igår o idag har jag gjort plats för den, så snart ska jag hoppa upp på den o köra minst 20 min, får se vad knäet klarar av.
Idag började jag att ordentligt räkna points. Vet att jag kan om jag bara vill o det vill jag verkligen nu, så nu kör jag stenhårt..
Igår var jag iväg med en kompis o tittade på klänningar igen. O vad trevlig personal det var, hur gullig som helst o gav tips o råd till mig så nu kommer jag absolut att handla min klänning därifrån..
Ska ta o ringa o prata med den ev fotografen idag o höra mig för lite.
Lönnsjö: Här går det bara bra, kunde/kommer dock inte att kunna träna igår eller idag eftersom jag jobbar nätter. Men imon blir det hårdträning igen på crosstrainen & gymet. Jag kör 40 minuter på crosstrainen, tycker det känns lagom :)
Idag har vi fått vår bokningsbekräftelse för slottet :) Vi hade ju räknat fel på maten, trodde ju att kuvertpriset skulle ligga på 1300 men det hamnar på 1200 kronor per kuvert :)
Tycker att det är svårt att veta vad man kan äta på natten, känner mig aldrig nyttig. Brukar äta kl 00 3 knäckemackor med ost & fruktsallad & kl 04 2 knäckemackor med ost, 2 morötter & viktväktaryogurt med fullkorns flingor.
Nån som har något bra förslag om vad man kan äta på natten?
Har inga förslag vad man kan äta på natten då jag aldrig jobbat natt.
Här har träningen gått bra för mig idag. Jag är jympaledare och gör mitt nya program nu. så idag har jag och en anna tränat med våra program i 3 timmar
Men det brast då jag varit på 3st födelsedagsuppvaktningar och vad allt det innebär, med god mat och fika..... Så jag gick +-0 idag tyvärr
Vita Rosen: Det har ju tyvärr en förmåga att bli så. Men det är bara att ta nya tag imon :)
Imon tänkte jag gå till gymet efter att jag ha sovit ut efter nattens arbete :) Känner att motivationen är på topp just nu, hoppas bara att den håller sig så...
Gud vad ni är duktiga, som sagt jag låter det ligga på is lite till.
Ja Malaysia ska bli underbart.
Vad spännande att titta på klänningar jag vågar inte riktigt, tänkte att när jag är brun och fin så...