• anniepannie00

Rock tema

Vi kör på ett rock tema. Vilket betyder svart och vitt i färgtema och med massa rocklåtar.
    Vi har tänkt att ha kiss och cash t ex under vigseln och även massa rock musik under festen.
    Min bukett ska ha svart sprayade nejlikor och vita rosor, klänning vit med svart skärp. Hans smoking är ju så klart svart, vit skjorta och svart slips.

Men där tar min fantasi slut om vad man kan ha mer som rock tema.. Någon som kan komma på mer bra tips??

• Svar på tråden Rock tema
  • janedoe

Nu ska vi se.. Inne på medlemssidan.. nästan längst ner till vänster står det Kontoinställning. Klicka på Inställningar.

Längst ner på den sidan står det Sidlayout. Där kryssar du i Bildgalleri och klickar på Spara! :D

• janedoe

Oh I like! :D

Vacker klänning, fin makeup, vackert hår.. Tårtan matchar klänningen = snyggt! Äh, jag gillar det! :D

• gustafmatilda

Wow, skitsnygga dekorationer! Me likey! Ska bli kul att se mer bilder så småningom! När ska ert bröllop vara? Ni verkar ha mycket klart/klart för er.

• anniepannie00

åh vad fina skor! Jag har ett problem dock, utomhus vigsel, kan inte ha stilettklackar!
    Hade sett ut ett par så jääätte fina svarta med remmar och grejjer och så kom vi på att vi ska vara i gräset..

Måste ha wedges/kilklackar ist.. och ed finns ju inte så mycket snyggt tyvärr.

• anniepannie00

Vi har vårat den 30/8 !!! Så nära nu.. Börjar bli så stressad.. wohoou

• anniepannie00

Janedoe:

Kollade i ditt galleri nu, syr ni upp klänning/kostym själv? Jätte fina ritningar iaf. Har du tänkt ha rött i klänningen??

• paradisfågel

Väldigt snygga bilder i galleriet!

• janedoe

Vi ska också vigas utomhus. Men jag tänkte ha både och. Ett par med bredare klack till vigseln och ett par snygga med smalare klack till festen! Klack måste det vara för kjolens längd.. fånigt att snubbla på vigseln för att man inte tänkte på det.. ;)

Yes. Jag har tänkt sy allt själv. Börjar bli lite ont om tid... :/

Inget rött i klänningen, men väl i dekorationer, smycken och buketter.

Försöker hålla det så stilrent och enkelt som möjligt men satsar på annorlunda och iögonfallande detaljer..

Svar på tråden Rock tema