• Fru Hennerdal

Det som inte får hända har hänt!

Fick nyss ett samtal från vår fotograf som berättade att kameran varit trasig vid fototillfället och att det nu inte finns några bilder från vår bröllopsdag.

De erbjuder sig att stå för klädkostnader, frisyrer och blommor så att vi kan göra om fotograferingen.

Hur kul känns det egentligen? Kommer ju inte vara "min" bukett och inte vår dag. Usch, vi känner oss så otroligt besvikna och ledsna. Detta får bara inte hända!

• Svar på tråden Det som inte får hända har hänt!
  • tolonta

Nej men USCH VAD TRÅKIGT!!!!!

Och det är ju inte så mycket fotografen kan göra mer än att betala kostnaderna för att ta om korten, så man kan ju inte begära mer egentligen...?

Hade fotografen en digital eller en analog kamera? På en digital kamera borde man ju kunna se att korten är bra. Eller?

• Nibla

Vad surt.....lider verkligen med dig!

De borde stå för fotograferingen också, dvs att ni inte betalar för fotona....

• paradisfågel

Usch o fy vad hemskt! Stackare! *styrkekramar*

• Lunia

Oj det låter verkligen inte skoj!! Lägger man ner så mycket pnegar och så blir det inget... Förstår hur du känner. Usch!

• Stitch

Usch så tråkigt.
    Var det en amatörfotograf eller en proffsfotograf?
    Seriösa fotografer brukar ju fota med två kameror, det är därför jag undrar.
    Låter så konstigt att kameran var sönder och att dom inte upptäckte detta under tiden. Fotades det digitalt eller abalogt, vet du det?

• 090208

Det maste ju finnas en jakla massa bilder, ta med allt till frisor och florist och kopiera.

Det ar ju battre an inga bilder alls!

• patti87

VA??? du måste skoja?? gud vad hemskt och ledsamt ;( jag skulle blivit förkrossad! lixom foton är ju det finaste man har kvar efter en sån dag!

jag önskar verkligen att det löser sig för er...men förstår dig verkligen att du och din man är ledsna och besvikna ;(

*kramar*

• Fru Hennerdal

Det är en av de dyraste ataljéerna i Örebro, de fotar endast med analog kamera. De insåg inte att den var trasig förrän de försökte framkalla och det inte fanns några bilder.

Använde en kamera till de 2-3 svartvita fotona som vi tog innomhus och det var kameran som det bytte till för färgfoton utomhus som inte fungerade.

Känns jättesurt att behöva sätta sig hos frisören igen, det är ju inte direkt en frisyr som jag får användning för till ngt annat den dagen. Sminkade mig iallafall själv så det är lätt åtgärdat.

Blommorna löser sig säkert också. Men känns skittråkigt att ha sådana foton som är fejk på väggen. Ev. skulle man kunna ta ngt av de svartvita och ha på väggen, men de var inte alls roliga eller ngt extra med.

Vill bara gråta och skita i allt egentligen. Men vet ju att jag gärna vill ha bilderna.

Hoppas verkligen att inte någon annan råkar ut för detta!

• 20080802

Men hörru du!! jag fattar att det känns som skit och jag vill absolut inte föringa det som hänt men...
    Det finns faktiskt folk som stylar sig speciellt en annan dag för att de tycker det är bra. Det är väl inget fusk med det. Glöm det där med fusk och gör det bästa ni kan av det. Kan ni inte se det som en liten extra bröllopsdag? Ni kan ordna en mysig middag för bara er två? Inte vet jag, men fundera ut något som passar er.

Och var det inte några av gästerna som fotade? Be att få in vartenda foto de har tagit och kolla vad som finns där.

Låt inte detta förstöra känslan av din bröllopsdag! Det är inte fotona som avgör om du är gift eller ej. Glöm inte att allt var bra när du stod där vare sig någon fotade eller ej!!

Kram på dig!

• 20080301

jag har bilder men inga som är direkt bra så jag vet hur du känner och lider med dig. Fick ta om bilder i efterhand för att kunna skicka ut tackkort med bild i....

Svar på tråden Det som inte får hända har hänt!