• Fjosok

Things like this can only happend på bröllop!

Okej, tänkte starta en tråd på skoj (dvs, den ska tas på skoj och lätt ironisk)

Efter att ha surfat på BT en tid inser jag mer och mer att det finns vissa saker som egentligen är totalt vansinniga, som på bröllop faller sig helt okej och totalt självklara för många.

Självklart är 99 av dessa brudpar/brudar(oftast) medvetna om hur snudd på bisarra många av dessa saker är. Men att det också är det som är lite roligt.

Följande har jag hittat och kommit på.

1. Toalettkorgsrim - bara toalettkorgar kan jag förstå iofs men att rimma på dessa.
    2. Timslånga diskusar om barn eller inte (brudparet bestämmer, fine!)
    3. Sockerbitar med brudparets monogram inristade.
    4. Secret Box! Vi kollar ner på utvikningsmodeller i dagens samhälle, med all rätt, men då man gifter sig så ...
    5. PANIIIIIK!!!!! - typ gardinerna matchar inte med mormors BH.

Okej, hjälp mig fylla på denna tråden nu

• Svar på tråden Things like this can only happend på bröllop!
  • valkyriana

Jag undrar lite var det gänget köpte sina kläder?? Jag gillar även tjejjen i rött och hon som står med nappflaskan i handen..

Kärlek08 skrev 2008-05-28 12:38:49 följande:
    Man får ju vara glad att hon i neongult åtminstone bär upp sin kreation (om hon hade valt rätt stl) tänk er den på valfri annan person i sällskapet Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-05-28 12:30:53 följande:
  • Lakritspuck
    johansdotter skrev 2008-05-28 12:34:30 följande:
    HAHAHA!Nääää....dom har skurit taket av eb golfbil och har en som sitter där under kjolen och kör henne dit hon ska!
    Jag läste lite om den där bruden. Hon var med i ett brittiskt program om unga brudar. Det tog tydligen 4 personer 1 timme att få ur henne ur bilen (med åh-hej, åh-hej, åh-hej-metoden), och hon fick hjälp att gå av sin bror som förde henne till altaret, eftersom klänningen var så tung så hon inte kunde röra sig normalt.
  • valkyriana

Det har du rätt i du, kollade inte så noga- trodde hon svavade bara för att hon var lite stenad.
    Så heter ju länken "urbanlegends" också.

labbråttan83 skrev 2008-05-28 12:42:07 följande:
    Hallå!!! Den andra bilden är ju klart fejk!! Man ser ju hur någon har klippt och klistrat ihop allt! Allt från cigaretten, hunden och bakgrunden! Fötterna "svävar" ju ovanför gräset!
  • valkyriana

Vad kul hon måste haft på sin bröllopsdag!

Lakritspuck skrev 2008-05-28 12:45:48 följande:
    Jag läste lite om den där bruden. Hon var med i ett brittiskt program om unga brudar. Det tog tydligen 4 personer 1 timme att få ur henne ur bilen (med åh-hej, åh-hej, åh-hej-metoden), och hon fick hjälp att gå av sin bror som förde henne till altaret, eftersom klänningen var så tung så hon inte kunde röra sig normalt.
  • be happy

För fyra timmar lägger man ju gärna på att gå ur en bil på bröllopsdagen! Nån som sett till brudgummen? Eller döljs han också under klänningen? (tillsammans med bilen?)

Lakritspuck skrev 2008-05-28 12:45:48 följande:
  • gustafmatilda

be happy skrev 2008-05-28 12:48:29 följande:

För fyra timmar lägger man ju gärna på att gå ur en bil på bröllopsdagen! Nån som sett till brudgummen? Eller döljs han också under klänningen? (tillsammans med bilen?)
    Nu var det visserligen en timme, men det är rätt galet det med!
  • johansdotter

Hahahaha!
    Han fick också vara under klänningen för att dom skulle få plats vid altaret!

• be happy

oops!! Läste lite för snabbt!
    Men tänk om hon skulle kliva ur bilen till fotograferingen, utanför kyrkan, utanför festlokalen och utanför hotellet!
    Så nu blev det fyra timmar!

Undra om brudgummen var en väldigt stor man och hon vill förminska honom genom att vara stor själv? OCh vad hade han för kläder som matchade stilmässigt?

gustafmatilda skrev 2008-05-28 12:54:32 följande:
    Nu var det visserligen en timme, men det är rätt galet det med!
  • gustafmatilda

be happy skrev 2008-05-28 13:05:53 följande:

oops!! Läste lite för snabbt! Men tänk om hon skulle kliva ur bilen till fotograferingen, utanför kyrkan, utanför festlokalen och utanför hotellet! Så nu blev det fyra timmar! Undra om brudgummen var en väldigt stor man och hon vill förminska honom genom att vara stor själv? OCh vad hade han för kläder som matchade stilmässigt?
    Ja där fick du till det ;)

Man kan undra vad han hade för kläder ja. Han kanske var näck, då kompletterar de varandra bra iaf. Fotoskygg var han iaf... Synd, hade varit roligt att se honom brevid henne...
  • be happy

Men äsch, vem vill se brudgummen? Är inte han bara ett brudtillbehör?

Svar på tråden Things like this can only happend på bröllop!