uppsvälld mage=(
Jag har ofta problemmed magen ibland är den som en ballong, uppsvälld och gasig. Dessutom har jag andra besvär som ömsom hård och ömsom lös och ibland illamående. Det är jobbigt och jag mår dåligt av det här. Jag är orolig att jag ska ha problem med magen på vår bröllopsdag. Det kan ju faktiskt förstöra hela dagen för mig...Har varit hos läkare ett antal gånger för problem med magen(första gången jag låg på sjukhus pga magen var jag 11år och nu är jag 38)Innan jul hade jag ofta ont i magen, tordde då att det berodde på stress men gick ialla fall till vårdcentralen för att kolla upp det. Läkaren avfärdade mig när jag påpekade att min pappa är glutenintolerant och min faster också. Han sa att det är ovanlig att man får diagnosen när man är så gammal(VADÅ gammal!!!;) Tillsaken är att pappa och min faster fick diagnosen när de var i 50- års åldern. Jag fick tjata mig till ett blodprov. När jag fick hem svaret hade de tagit fel prov! Så det var bara att traska ner och ta om det igen. Jag har inte fått var än och väntan är jobbig. Finns det någon annan som har samma besvär? Jag håller på att bli tokig! Ena dagen passar mina byxor och andra dagar inte för att magen är så svullen. Vad ska jag göra?