Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?
Är de fler än jag som gifter sig i slutet av Juli?
Jag ska stå brud 28 Juli =)
Just nu letar jag efter en restaurang som vi kan ha bröllops festen på!
Vad gör ni andra?
Är de fler än jag som gifter sig i slutet av Juli?
Jag ska stå brud 28 Juli =)
Just nu letar jag efter en restaurang som vi kan ha bröllops festen på!
Vad gör ni andra?
Kul att frilansa måste vara en enorm frihet i stället för 7-16 fem dagar i veckan de är ju döden att jobba så!
Vad jobbar du med när du frilansar?
Jag har börjat få post i mitt nya namn och idag bytte dom namn på dörren och nere i ingången
Och några gånger har jag fått presentera Micke som min man känns fortfarande lite underligt!
jobbar som b-foto (= "första foto-assistent") har hand om all kamera-teknik och riggar kamera osv, det största ansvaret är skärpan. (att se till att bilden är skarp). jobbar mest på TV-serier och långfilmer men blir också en del kortfilmer, musikvideos, reklamer, trailers osv. som frilansara tar man vad man får! tycker nog det är lite både och. jag älskar verkligen mitt jobb, jag tycker det är asroligt och ständigt utmanade och utvecklande. men det har sina baksidor att frilansa. man har ju absolut ingen trygghet. och så kan det bli väldigt mycket fläng. har varit mera borta än hemma på sistonde.
förresten Pyron, såg du att jag lagt in bilder också?
Brud28, lite roligt att vi sitter och skriver till varandra i två olika trådar!
Ja det förstår jag!
men det låter verkligen som en kanon roligt jobb!
haha
vad jobbar du som? det har du säkert sagt men jag har glömt..
Just nu har jag sökt ett nytt jobb som elevassistent som jag väntar svar från om ca 1 vecka!
Får jag inte de så går jag tillbaka och jobbar i vården på ett äldreboende i väntan på att nya elevassistent jobb ska dyka upp. Det är nämligen lite av ett drömjobb.
Men jag är bara timvikarie än, men vik finns att få under hösten om jag har tur
åh, då får jag hålla tummarna!!! hoppas du får det!
Nu ska jag pyssla lite här hemma!
Kul att du äntligen är tillbaka Furillen
På Söndag kommer lite bättre bilder från mitt bröllop