• grabbarna

roliga kondomer..vart???

ska göra wc korgar och nån som tipsade om det hade köpt lite roligare kondomer men jag har tappat bort adressen har föröskt googla men hittade bara vanliga eller lyckades halka in på sidor som innehöll en massa andra saker som jag inte är intresserad av *rodnar*

• Svar på tråden roliga kondomer..vart???
  • Lina_K

Hm, du kanske inte ska köpa "glow in the dark" då de står på sidan att de är för skoj och inte i preventivt syfte... Vore ju dumt om någon av dina gäster får en överrasking

• Goldensea

I danmark har de iaf kondomer som heter lovebox. Det är en söt liten ask som finns i olika färger. Såå söt!

• grabbarna

ha,ha det har du rätt i men jag såg på nån av de andra suspekta sidorna jag såg glow in the dark som ska vara säkra.... jag har beställt nu både därifrån och från kondomkungen men jag tog inga självlysande..köpte en hel massa *oops* men tänkte att brorsans grabb som är 18 får dom som blir över

Lina_K skrev 2008-05-17 23:50:16 följande:
    Hm, du kanske inte ska köpa "glow in the dark" då de står på sidan att de är för skoj och inte i preventivt syfte... Vore ju dumt om någon av dina gäster får en överrasking
  • Troll1

Grabbarna: Det var sorten i den mittersta länken som jag länkade till dig. Fast med 3 "gubbar" istället för en.
    Hade ingen aning om vilken uppsjö det var....
    Tyckte det var bra att man kunde välja blandningar styckevis på kondomkungen. Det blev lite roliga. Fraktfritt är bra med.

• grabbarna

ja jäklar dom blev man ju sugen på

ha,ha trodde väl aldrig att man både skulle scanna nätet efter kondomer och se få värsta köpbegäret

Troll1 skrev 2008-05-18 08:53:41 följande:
    Åh nu hittade jag den ultimata för bröllopet: www.masculan.se/
  • Troll1
    grabbarna skrev 2008-05-18 08:56:24 följande:
    ja jäklar dom blev man ju sugen påha,ha trodde väl aldrig att man både skulle scanna nätet efter kondomer och se få värsta köpbegäret
    Haha, samma här! Det var fraktfritt där med så...
  • Troll1

Måste tipsa till er som vill ha blandade kondomer till toakorgarna. Hos Kondomkungen (ja jag tjatar om dem ) så fick man som ny kund en förp av 10 blandade för 30:- allt som allt. Det var allt från "vanliga" och banan o blåbärs"smak" till självlysande osv. Man fick med ett litet test på deras glidmedel (så det har jag ju såklart testat i håret funkade super!) och en liten lila påse att ha dem i.
    Best sent på torsdag kväll och de kom idag.

• grabbarna

åhåh så du är också en glidmedel i håret typ jag med....oerhört genant att köpa tycker jag

Troll1 skrev 2008-05-19 18:41:50 följande:
    Måste tipsa till er som vill ha blandade kondomer till toakorgarna. Hos Kondomkungen (ja jag tjatar om dem ) så fick man som ny kund en förp av 10 blandade för 30:- allt som allt. Det var allt från "vanliga" och banan o blåbärs"smak" till självlysande osv. Man fick med ett litet test på deras glidmedel (så det har jag ju såklart testat i håret funkade super!) och en liten lila påse att ha dem i.Best sent på torsdag kväll och de kom idag.
  • Troll1
    grabbarna skrev 2008-05-19 18:44:53 följande:
    åhåh så du är också en glidmedel i håret typ jag med....oerhört genant att köpa tycker jag
    Haha, jag har aldrig testat förut. Nu har jag ju läst de här stolliga trådarna, så jag har testat allt från glidmedel i håret till att skrubba kroppen med kaffesump. BT drar verkligen ut det bästa hos en tycker jag. *s*
Svar på tråden roliga kondomer..vart???