• grabbarna

roliga kondomer..vart???

ska göra wc korgar och nån som tipsade om det hade köpt lite roligare kondomer men jag har tappat bort adressen har föröskt googla men hittade bara vanliga eller lyckades halka in på sidor som innehöll en massa andra saker som jag inte är intresserad av *rodnar*

• Svar på tråden roliga kondomer..vart???
  • grabbarna

haha ja det planernar ju inte vi för den här bebisfabriken är stängd! men vi använder inte kondom så han skulle nog undra om han märkte att jag surfat runt på sådana sidor
    The Bumblebee skrev 2008-05-09 12:01:39 följande:

grabbarna skrev 2008-05-09 11:58:22 följande:
    Min sambo oxå...särskilt eftersom han vet att jag vill ha bebis efter bröllopet
  • lillabruden

LOL detta var nog årets bästa tråd ;)

• rosesarered

Lycka till alla med kondomshoppandet *hihi*

• lillamaa

jätte rolig ide men jag undrar vad mormor skulle säga! haha

• The Bumblebee

Igår fick jag hem min egenkomponerade "godispåse" - fick lite flashbacks från min tid i USA

Sambon ställde sig lite frågande när han såg vad som låg på frukostbordet i morse. Gillade idén med att förse gästerna med lite roligheter och undrade om vi inte skulle sticka hål i dem för extra skoj
    Det nästa sista bröllopet vi var, på genererade nämligen i en babyboom (9-10 månader senare...) i brudparets umgängeskrets - däribland vi och brudparet.

• lillamillan
    Troll1 skrev 2008-05-08 22:36:04 följande:
    Lidl? Oj, bakom disk då förstås, så man får skämmas?!
    gör som jag gjorde
    ...skrid in i en butik i full brudutstyrsel och köp kådisar...då blir det inte lika pinsamt :P
  • Troll1
    lillamillan skrev 2008-05-15 19:33:30 följande:
    gör som jag gjorde...skrid in i en butik i full brudutstyrsel och köp kådisar...då blir det inte lika pinsamt :P
    Hahahhaa, ja då är man ju väldigt osynlig och diskret om man säger så...
  • grabbarna

haha ja så kanske man ska göra klä ut sig alltså.....tyvärr har jag fortfarande inte hittat sidan jag såg förut.... hade ju sparat adressen men vad hjälper det när man får en datakrasch

så nu skriver jag upp allts sånt i en bok direkt utifall att det var en massa roliga sidor som försvannn

• Troll1

Igår tokshoppade jag på www.kondomkungen.se Det är helt klart den här trådens "fel"... Så nu rasar det snart in ett gäng i olika varianter. Om man går in där får man även köpa ett 10-pack superbilligt om man är ny kund. Fraktfritt dessutom! Yieehaaa, slipper smyga med peruk i butiken.
    Grabbarba, beställ nu...

Svar på tråden roliga kondomer..vart???