• grabbarna

roliga kondomer..vart???

ska göra wc korgar och nån som tipsade om det hade köpt lite roligare kondomer men jag har tappat bort adressen har föröskt googla men hittade bara vanliga eller lyckades halka in på sidor som innehöll en massa andra saker som jag inte är intresserad av *rodnar*

• Svar på tråden roliga kondomer..vart???
  • grabbarna

är nog bäst med säkra också man vet ju aldrig vad gästerna får för sig

FruRålin080808 skrev 2008-05-08 22:52:41 följande:
    Aha! trodde att du bara ville ha roliga...inte säkra:D
  • stinakina

Jag har också tänkt ha kondomer i toalettkorgen, men snål budgetbrud som man är så ska jag skicka dottern på ungdomsmottagningen och ta en näve (om hon har vägarna förbi)

• Kärlek ger näring åt själen

Haha nee faktiskt inte De ligger vid Ciggareterna *S* Vet inte hur många gånger jag hållt på att ta kondomer istället för cigg *Asg*

Troll1 skrev 2008-05-08 22:36:04 följande:
    Lidl? Oj, bakom disk då förstås, så man får skämmas?!
  • rosesarered

Eftersom jag är kondomanvändare på heltid sen tre år tillbaka kan tipsa dig om www.kondomkungen.se, det finns väldigt många sorter att välja på

• Humlan66

man kan få gratisprover på apoteket har jag för mig . testa det *L*

• The Bumblebee

rosesarered skrev 2008-05-09 09:22:18 följande:

Eftersom jag är kondomanvändare på heltid sen tre år tillbaka kan tipsa dig om www.kondomkungen.se, det finns väldigt många sorter att välja på
    Vilken rolig sida! Nu har jag (tack för tipset grabbarna!) beställt lite roliga kondomer! Var ju en jätterolig idé att ha tillhandaha såna på bröllopet - gästerna måste ju oxå få lite skoj
  • grabbarna

vassego
    The Bumblebee skrev 2008-05-09 11:53:29 följande:

rosesarered skrev 2008-05-09 09:22:18 följande:
    Vilken rolig sida! Nu har jag (tack för tipset grabbarna!) beställt lite roliga kondomer! Var ju en jätterolig idé att ha tillhandaha såna på bröllopet - gästerna måste ju oxå få lite skoj
  • grabbarna

ja fast dom är kanske inte så roliga

Humlan66 skrev 2008-05-09 11:30:09 följande:
    man kan få gratisprover på apoteket har jag för mig . testa det *L*
  • grabbarna

tror det är läge att tala om för sambon vad jag kollar upp för jäklar vad han kommer undra om han ser historiken

• The Bumblebee

grabbarna skrev 2008-05-09 11:58:22 följande:

tror det är läge att tala om för sambon vad jag kollar upp för jäklar vad han kommer undra om han ser historiken
    Min sambo oxå...särskilt eftersom han vet att jag vill ha bebis efter bröllopet
Svar på tråden roliga kondomer..vart???