• grabbarna

roliga kondomer..vart???

ska göra wc korgar och nån som tipsade om det hade köpt lite roligare kondomer men jag har tappat bort adressen har föröskt googla men hittade bara vanliga eller lyckades halka in på sidor som innehöll en massa andra saker som jag inte är intresserad av *rodnar*

• Svar på tråden roliga kondomer..vart???
  • grabbarna

puffar igen jag vill verkligen hitat en sida jag söker..har föröskt söka men sökfunktionen på den här sidan är ju hur dålig som helst

• grabbarna

ja billigt och bra håller jag med om och färgglada fanns det där också men det var inte dom jag såg förut. får sitta och scanna genom bt efter inlägget ikväll när ungarna somnat för jag är solo hemma och lär få tråkit

hittar jag inte rätt blir det nog ditt förlag i slutändan

Troll1 skrev 2008-05-17 16:33:46 följande:
    grabbarna: www.kondomkungen.se Billigt o bra verkar det!
  • Troll1

Vad var det för några du såg? Jag har kikat runt lite, kanske känner igen ngt?

• grabbarna

det var 3-4 askar på samma sida som var lite roligare utformning på minns inte exakt men tror det var gubbar och nåt sånt i olika färger

• Troll1

Oj, den senaste länken visade deras hemsida. Leta upp "kondomer" På den första sidan där finns dem till höger.

En sån tråd....

• grabbarna

hihi....tror jag ska köpa en sån där söt rosa påse som fanns på första länken bara för att se hur generade folk blir när dom ser vad det är för nåt för en sån påse måste man kolla närmare på om den ligger i korgen

Svar på tråden roliga kondomer..vart???