• Waersta

Trosor som håller in magen?

Jag behöver få tag på ett par trosor som är lite högre och håller in magen ordentligt, men vill ändå att de ska vara bekväma såklart.
    Hade tänkt ha korsett men inser att det är inte bekvämt överhuvudtaget så ett par shyssta trosor som håller in är någo bättre.. Någon som vet vart det går att få tag på sånna?

• Svar på tråden Trosor som håller in magen?
  • Ninnispinnis

Jag har tidigare sett trosor på Lindex, det är en bred spetskant som håller in magen. De fanns både i svart och vitt, och är faktiskt inte så himla fula...

• Marsaphir Marlean

En fråga bara. Om man har sådana här riktigt höga trosor... är det inte jättesvårt att på bröllopsdagen få av sig dem (vid toabesök) när de då är liksom "under" klänningen?

• pellas

Har en kompis som e i london just nu,så det hade varit perfekt annars om man hade nån butik att gå till,,,,, , ja,ja får kolla runt lite ändå!!

• sommar 09

Köpte en body-wrap på Sally och Sara, Det är som en trosa med eller utan ben som går ända upp till BH-kanten. Den sitter som berg. Hudfärgad och osexig, men vilken figur man får!!

• nyfiken87

SPANX® HIGHER POWER...så såg den ut som ja hade och den satt knon bra och som sagt man fick kanon fin figur för den tröck på rätt ställen=)

• Stephanie M

www.spanx.com/product/index.jsp&cp=2992553.3015048&parentPage=family
    Hittade den just nu...finns även i färg som min klänning har.
    Men jag vet inte om det tillräckligt kort på ryggen.... vad tror ni????

• MissDevout

Jag tänkte ev slå till på ett par Power panties (roligt namn) bara så att man slipper fundera på att dra in magen den dagen 216 SEK känns lagom i pris också.

• Waersta

Men det var ju någon som skrev att de inte levererar till sverige?

• Humlan66

men tjejjer varför kollar ni inte in ebay.där säljs det ju oxå spanx mycket billigare,det är ju bara kolla efter dom som skickar till sverige :-d

Svar på tråden Trosor som håller in magen?