• Waersta

Trosor som håller in magen?

Jag behöver få tag på ett par trosor som är lite högre och håller in magen ordentligt, men vill ändå att de ska vara bekväma såklart.
    Hade tänkt ha korsett men inser att det är inte bekvämt överhuvudtaget så ett par shyssta trosor som håller in är någo bättre.. Någon som vet vart det går att få tag på sånna?

• Svar på tråden Trosor som håller in magen?
  • Augustibruden 2008

Jag har beställt därifrån, gick SUPER fort knappt 1 vecka
    Betalade via nätet sedan kom dom efter 1 vecka, mkt nöjd!!!

• Marsaphir Marlean

Jag återupprepar min fråga: "En fråga bara. Om man har sådana här riktigt höga trosor... är det inte jättesvårt att på bröllopsdagen få av sig dem (vid toabesök) när de då är liksom "under" klänningen? "

• Waersta

Antar att jag kommer få kränga av mig hela klänningen så fort jag ska på toa.. tur att jag inte behöver gå så ofta.

Marsaphir Marlean skrev 2008-05-06 01:04:13 följande:

Jag återupprepar min fråga: "En fråga bara. Om man har sådana här riktigt höga trosor... är det inte jättesvårt att på bröllopsdagen få av sig dem (vid toabesök) när de då är liksom "under" klänningen? "
  • sommarstad

Dom jag har har en öppning i grenen, antar att det är för att underlätta vid toabesök men känns ändå sunkigt att försöka kissa med dom på.. Får nog lirka av dom ändå.

• sommarstad

Det står inte. Men dom ser precis likadana ut som mina fast mina har en öppning.. Har du redan beställt dom?

• Rosenpetunia

Lite mer toaprat...

Det är inte lätt med toabesök överhuvudtaget när man har bröllopsklänningen på sig...
    Jag var iaf helt beroende av en "hjälpreda" som följde med mig in och lyfte upp klänningen ordentligt...

Fast å andra sidan, den dagen var märklig på det sättet att jag som annars springer ofta på toa hade knappt några såna behov alls... kroppen var liksom "avstängd" på nåt sätt från att vi gick in i kyrkan och resten av kvällen... endast knoppen hängde med ordentligt. Och tur var väl det

• Rosenpetunia

Lite högre fina trosor finns hos LaRedoute och på Lindex, precis som nån tipsade om redan tidigare. Lindex har vita som är helt ok

• minney

Jag har köpt lite högre trosor på lindex, vet inte om det e dom du menar. men det e liksom en bred spets kant upp till och jag måste säga att dom inte håller in magen sådär värst mycket.

Tror inte att spetsen e till för att just hålla in utan bara ett par mode trosor. Nu har jag ju iof inte nån jätte stor mage med den putar en hel del och putar inte mindre med trosan på. Sen ser de nog högre ut än vad de är. Kannten e i alla fall under naveln! bara så ni vet!

Ninnispinnis skrev 2008-05-05 12:09:14 följande:
    Jag har tidigare sett trosor på Lindex, det är en bred spetskant som håller in magen. De fanns både i svart och vitt, och är faktiskt inte så himla fula...
Svar på tråden Trosor som håller in magen?