• Waersta

Trosor som håller in magen?

Jag behöver få tag på ett par trosor som är lite högre och håller in magen ordentligt, men vill ändå att de ska vara bekväma såklart.
    Hade tänkt ha korsett men inser att det är inte bekvämt överhuvudtaget så ett par shyssta trosor som håller in är någo bättre.. Någon som vet vart det går att få tag på sånna?

• Svar på tråden Trosor som håller in magen?
  • Rosenpetunia

De jag menar har inte kanten nedanför naveln. Ser ut som riktiga "tantisar" (ett uttryck som mina barn använder... ), fast rätt gulliga små detaljer på. Ingen spets på de här, håller in ordentligt.
    Även KappAhl har en vit söt "tantvariant" som håller in magen.

• girl in love
    sommarstad skrev 2008-05-06 20:44:11 följande:
    Dom jag har har en öppning i grenen, antar att det är för att underlätta vid toabesök men känns ändå sunkigt att försöka kissa med dom på.. Får nog lirka av dom ändå.
    Huh; vad snuskigt att kissa genom det
  • Augustibruden 2008

Finns en sorts "korsett" liknande på Twilfit som du borde köpa.
    Finns i svart el vit.
    Håller VERKLIGEN in!
    Då kan du köpa ett par vita spetstrosor oxå o det är löst

• Augustibruden 2008

alltså kolla lite längre ner på sidan så ser du den bland olika midjeformare...

• Suniz

Jag mailade dom och frågade, och där är ingen öppning i grenen på dessa.

Waersta skrev 2008-05-06 21:53:27 följande:
    www.mytights.com/mytights/3570.htmlÄr det "öppning" i grenen på dem tro? Jag är superdålig på engelska..
  • Waersta

Tack för hjälpen!

Suniz skrev 2008-05-08 11:56:47 följande:
    Jag mailade dom och frågade, och där är ingen öppning i grenen på dessa.
  • Stephanie M

oh då länken är för långt tyvärr

• Rian

En möjligen korkad fråga till dem av er som har provat Spanx - blir det inte varmt att ha dem på? Är sugen på att prova - dock inte på att svettas!

• Hallonmums

tackar för idéer här =) jag beställde själv ett par... hoppas de hinner fram i tid =)

• Rian

Puffar upp min möjligen dumma fråga om Spanx... skulle vilja ha något liknande till ett bröllop jag ska gå på i augusti.

Svar på tråden Trosor som håller in magen?