• Waersta

Trosor som håller in magen?

Jag behöver få tag på ett par trosor som är lite högre och håller in magen ordentligt, men vill ändå att de ska vara bekväma såklart.
    Hade tänkt ha korsett men inser att det är inte bekvämt överhuvudtaget så ett par shyssta trosor som håller in är någo bättre.. Någon som vet vart det går att få tag på sånna?

• Svar på tråden Trosor som håller in magen?
  • Mikabella

De är super bra!!! Rekomenderas verkligen!! Som sagt utan kläder osexiga till tusen. Men med kläder på, WOW!

MissDevout skrev 2008-05-05 10:40:18 följande:
    Hej,jag har inte testat själv men spanx heter ju mirakeltrosorna som alla kändisar har när de går på premiärer . Går att köpa på www.mytights.com/mytights/browse/manu/Spanx.h...Har sjäv funderat på ett par sådana, inte så sexiga, men man kan ju byta om innan man visar sig för mannen
  • pellas

Vilken sort har du köpt( mikabella )när du beställde,och hur lång tid tog det att få hem dom?!!

Linda

• Waersta

Vill också veta hur det funkar. Jag är rädd att den modellen jag vill ha inte håller sig uppe eller att det blir "bullar" där den tar slut.

Mikabella skrev 2008-05-05 11:20:06 följande:
    De är super bra!!! Rekomenderas verkligen!! Som sagt utan kläder osexiga till tusen. Men med kläder på, WOW!
  • Waersta

nr 6 uppifrån är det jag har tänkt mig på den sidan..

• Mikabella

Har lite olika modeller..Sånna som går högre upp i livet, kjolen, hela strumpbyxor och "vanliga" brief..alla är toppen! Riktigt skön kvalitet o man känner sig fastare o nerslimad. perfekta under sidenklänninga o dylikt...
    www.spanx.com.
    Min vänninan köpte dem till mig när hon var i USA så tyvärr kan jag inte svara på frågan om hur lång tid det tar...´:(

• pellas

Det finns några att välja på,en som man sätter ihopp med bh verkar ju fantastiskt,jag kan inte bara ha en trosa sådär då rullar den säkert ner,har oxå mage kvar sen ungarna!

SPANX® SLIM COGNITO HIGH LEG SHAPING BODYSUIT

• Mikabella

Är man rädd för "bubblor" rekomendrar jag att man tar de högre mod. typ higher power...Ush ni kanske inte blir lika nöjda som jag...känns som att jag lurar er på pengar då...Kan ju bara berätta vad jag tycker, o jag älskar dem :)

• Mikabella

SLIM COGNITO HIGH LEG SHAPING BODYSUIT tror jag är toppen..blir sugen på att betälla fler nu när jag började surfa på sidan... :)

• pellas

Hej igen!

Undrar om nån vet vart man kan köpa dessa i london,nån butik osv,,har kollat hemsidan men hittar inget!!

• Stephanie M

Men de levererar inte till utlandet/sverige.....

Svar på tråden Trosor som håller in magen?