Några svenskar i Oslo som planerar bröllop??
hej tjejer!! Våran gamla tråd var avstängd så vi startar på nytt här!!
hej tjejer!! Våran gamla tråd var avstängd så vi startar på nytt här!!
det kan också vara en hobbyfotograf..
Beror ju helt på prisklass.. Helt fantastiska bilder får du av FAME men finns också en väldigt bra fotograf brevis slotter sjøwall.. Bästa är nog att du går runt lite och hör med priser..
det har löst sig med fotograf.. ;)
Hær var det sannerligen inte mycket liv... Hur går det med planeringen? Håller på att vælja vigselring fortfarande, tror jag bestæmt mig...
Nora: Vilken ring blev det?
Jag har nästan gjort färdigt festhäftet och igår fixade jag alla bordsplaceringslappar.. Åker på konferens om en vecka så hoppas att jag inte har glömt något viktigt att göra :)
Ska också hämta klänningen hos sömmerskan i helgen! Får hoppas att den passar bra efter ändringarna :)
Lagt in den i galleriet, har ett alternativ till
www.thune.no/produkt/283_Hvitt_gull_diamantring.aspx
Vilken tycker du?
Jag kan inte se ditt galleri, jag tror att man måste ändra någon inställning för att göra det synligt. Men den du länkade till var väldigt fin! Gillar att de fyra i mitten ser ut som en stor. Blir det vitt elle gult guld?
Beklagar jag har ju inte varit inne på en stund eftersom jag har varit ute och rest och har så fasligt mycket på jobbet nu.. Nästa vecka är ju min sista vecka och så börjar jag på nytt jobb 1 juni.. Men jag tittar förbi i alla fall.. ska kolla in dina ringar nora, den du linkade till är iaf ursnygg!!
Teknisk ær man ju inte direkt, ska mekka med galleribilder i helgen, den andra ringen ær:
www.jempguld.se/ProductPopup.aspx
jag har gult guld i førlovningsringen.