• Vinterbruden 08

Några svenskar i Oslo som planerar bröllop??

hej tjejer!! Våran gamla tråd var avstängd så vi startar på nytt här!!

• Svar på tråden Några svenskar i Oslo som planerar bröllop??
  • Nora080809

Det kommer mail, ska bara jobba undan lite først..... Har diskuterat ringen från igår med alla på jobbet hela morgonen.

• Bridezilla Light

Ja det var kul! Skönt att få sitta o dricka vin o diskutera bröllop utan att man känner att alla blir uttråkade :P Mitt mejl kommer efter helgen då när jag har haft tid att pyssla med mitt festhäfte :)

• Carrosan

håller verkligen med att det var super mysigt i går!

Ha en underbar dag i solen!

kram kram C

• Vinterbruden 08

Glömde ju.. Här är linken till sången, skickare det andra på mail under dagen idag

sen har vi funderat på att ha from this moment efter vi har sagt våra löften..

• Nora080809

Vi har faktiskt bytt låt till Du ær allt i stællet Før att du finns. Tack før tipset!

• Nora080809

Bridezilla light Kolla kyrkomusik.se før ut- och ingångsmarsch. Sjunkt ned framfør datorn, blund och bara lyssna. Så gjorde vi...

• Bridezilla Light

Nora, ska göra det idag! Börjar ju bli dags att bestämma sig :D Frstn, när jag fick ditt mejl såg jag bara din e-post adress, kan du skicka igen?
    Nu har jag skickat iväg fästmannen till Sverige för svensexa också! Han blev väldigt förvånad, så jag hade lyckats hålla hemligheten bra :)

• Nora080809

You g@t mail.. men kan ni lænka till tråden med de som høll på och skænkte pengar... haha måste se den!

• Nora080809

Hej på er och trevlig 17:e maj. Bridezilla light har du fått ihop någon Bingo mm. Maila gærna lite tips till festhæftet.

Svar på tråden Några svenskar i Oslo som planerar bröllop??