Några svenskar i Oslo som planerar bröllop??
hej tjejer!! Våran gamla tråd var avstängd så vi startar på nytt här!!
hej tjejer!! Våran gamla tråd var avstängd så vi startar på nytt här!!
Det var ju synd EnaOnline men det blir super kul att se er andra tjejer!!
Nora jag vet hyr det där är, börjar själv bli rädd för att jag pratar örorna av alla i min närhet om bröllopet.. Ska bli sååå kul!
TJOOOHHOOO Tjejer!! Strålande sol ska bli över 20 grader i dag Kunde vi ha valt en bättre dag för att träffas, näe tror inte det!! Ska bli så kul att prata med fler som är mitt uppe i planeringen!!
Sänder en extra tanke till Hasselmusen som gifter sig i helgen och därför inte kunde mötas idag!!
VI SEEEEEES SENARE!!!!
så trevligt väder :) Ses vid 1800 brudar! Hur känner jag igen ett gäng med svenska brides to be??:) ska vi ses i baren?
:) C
Jaa det var ju en bra fråga.. Vi kan väl mötas utanför inngången JAg har i alla fall blåa jeans, bruna skor och en virkad kofta.. Mörkt långt hår har jag också.. Då vet ni vem jag är
Nu gjorde jag det väldigt enkelt och bokade bord i alla fall på uteserveringen.. Står i mitt namn, Alexandra Bokade för 4 pers för det är vi väl?
Kænns som man ska på blind date :):) kanon att du bokade bord..man vet aldrig i detta strålande væder, alla ær væl sugna på vin!!! vilket jag blir!! :)
ses snart!!
Perfekt att du bokade bord! Nu ska jag slänga i mig lite mat o så ses vi sen! :D
hej tjejer!
hoppas ni har haft det riktigt trevligt! här har jag haft en riktigt tråkig dag på jobbet, kom precis hem!
morn, ja vi hade det supertrevligt igår tycker jag allefall. Det ær skønt att bara få gotta sig lite i brøllopsdetaljer.
Ja supertrevligt verkligen.. Nora vi hoppas på mail från dig idag och eftersom jag inte tog alla mailadresserna så svarar jag på den till alla med dom festreglerna osv.. Ha en fin dag i solen tjejer!