• Vinterbruden 08

Några svenskar i Oslo som planerar bröllop??

hej tjejer!! Våran gamla tråd var avstängd så vi startar på nytt här!!

• Svar på tråden Några svenskar i Oslo som planerar bröllop??
  • Vinterbruden 08

Tjejer på onsdag träffas vi på Odeon kl. 18.00 Hoppas att finvädret håller i sig!!!

Vi ses där

• Annas bröllop 2008

ååh, vad jag är avundsjuk! Jag skulle oxå velat vara där... äsch!

• Bridezilla Light

Ser ju ut som att det fina vädret håller i sig :D
    Bara en liten fråga, är det 18 eller 19 som gäller? Nu har vi nog skrivit båda tiderna ungefär lika många gånger :P Båda passar för mej iaf!

• Vinterbruden 08

oooojjj det visste jag inte.. ska vi ta en omröstning eller ska vi bara ta en avgörelse.. Trodde det var 18 men för mig passar båda tiderna..

• Bridezilla Light

vi kan ta en avgörelse, o säga kl 18 :) jag tror det var det vi bestämde egentligen men så skrev vi nog fel någon gång och då blev jag lite förvirrad. :)

• Vinterbruden 08

Ja om inte annat så kan vi vara där 18 och så kommer det fler Kanske borde vi sända ut en påminnelse till tjejerna??

• Vinterbruden 08

vi som har sagt att kan komma är
    Vinterbruden
    Bridezilla light
    EnaOnline
    Carrosan
    Nora 080809

OBS!!! ONSDAG KL 18.00 på Odeon!!!

Det blir kul tjejer!!

• Nora080809

Jag har superabstinens att få prata om brøllop, de på jobbet børjar bli ganska trøtt på mig....

• EnaOline

hej ni alla!
    jag kan tyvärr inte komma, det körde ihop sig med jobb o annat som sker, så tyvärr måste jag tacka nej, jag som verkligen har sett fram emot detta!

Klänningen är skickad nu ååå vad jag längtar o samtidigt inte, tänk om den ser förjävlig ut, eller inte passar??uff!

Svar på tråden Några svenskar i Oslo som planerar bröllop??