Allt du säger är så rätt och allt har jag hört förut från kuratorer psykologer och mina vänner men det är som en spärr i mig, jag förmår mig inte att göra det jag blir kall i hela kroppen varje gång jag tänker på att min familj skulle få veta detta... Jag vill bara glömma allt, jag har väl inte kommit till det stadiumet att jag bearbetar det på ett bra sätt utan jag skjuter det bara ifrån mig och vill bara att det "försvinner". Tyvärr så har jag ju inte kommit långt med pyskolog/kurator eftersom varenda en säger att jag måste berätta det för min familj för att kunna bearbeta det... Och jag kan inte, blir kallsvettig nu bara jag tänker på det. Nej, min familj är lycklig och han är, tro det eller ej, väldigt omtyckt av alla. Det skulle innebära en tragedi att berätta.
Så nej, jag har inte ställt honom mot väggen och som jag skrev förut så tror jag inte ens han fattar att det hänt och hur dumt det än låter så känns det nästan bra. Jag vill ju inte att det ska existera och skulle helst av allt bara vilja glömma allt. Det är ju som jag sa inget jag tänker på varje dag eller störs av i vardagslivet och om jag skulle börja prata med familjen om det så rörs ju allt upp igen. Och att prata om det som hände mår jag illa av, jag blir äcklad och skamsen på samma gång.
Har inte någon kontakt med min kusin då både han och min släkting bor i småland. Så han vet knappt vem jag är