• katjakaj

    viktväktarna

    Skapar en ny tråd för oss viktväktare eftersom den gamla stängdes.

    Här peppar vi varandra och delar med oss av med- och motgångar på vägen till målet!

  • Svar på tråden viktväktarna
  • katjakaj

    Hur går det för er?!

    Här går det katastofalt dåligt!!! Är nästan framme vid målvikt och det är kanske det som gör att jag fallit ur.... Har ätit helt galet i TRE dagar nu... Idag MÅSTE jag komma tillbaks till pointsräknandet innan det är för sent! Hittils har det gått bra....

  • katjakaj
    Brud28 skrev 2008-05-03 14:52:16 följande:
    Började i Tisdags så bra och räknade points, men nu har jag slaravat redan... suck!Har mindre än tre månader på mig att komma i form. Så jag måste ta mig samman nu =)
    Kan vara lite svårt i början innan man kommer in i pointsräknandet! Men det ska nog gå bra ska du se! Går du på möten eller kör du på egen hand??
  • katjakaj

    Mmmm... träna är inte min starka sida, men nu när det är soligt och skönt ute blir man ju iaf lite mer motiverad att ta en promenad!!

    Ska prova klänningen igen på tisdag!!!!
    Hade förra veckan 0,3kg kvar till målet, men efter helgens ätande ser det inte lika bra ut..... Men jag tror nog att den kommer att passa! Den var lite trång förra gången och jag har nog gått ner 3 kg sedan dess.

  • katjakaj

    Det gör det säkert!!!! Fast själv måste jag gå på mötena för att hålla mig motiverad....


    Brud28 skrev 2008-05-04 17:16:03 följande:
    Jag kör själv hemme nu!Men de ska nog gå bra =)
  • katjakaj

    Tack "abook"! Sånt är skönt att höra!!! Vad duktig du har varit och är!! Har det gått bra att hålla vikten?


    abook skrev 2008-05-06 21:05:11 följande:
    Hej tjejer! Vill bara önska er lycka till med kampen mot kilona. Jag har varit och är fortfarande viktväktare och klarade att gå ner 25 kilo. Vill bara säga att det är trögt ibland, men kämpa på, känslan när ni väl gått imål är fantastisk! Och man FÅR slarva ibland, skulle vi inte göra det skulle vi bli tokiga på köpet ! Lycka till!Kram Blivande Fru Book
  • katjakaj

    Jag ska också väga mig ikväll. Känner mig helt uppsvälld och tjock... Få se om det blir någon viktnedgång.... Jag är ju nästan i mål! Att det ska vara så trööögt....

  • katjakaj

    YES!!! Jag lyckades!!! Jag är i MÅÅÅÅL!!!!

    Nu börjar jämnviktskursen och jag ska börja med 4 points extra/dag. Det här ska bli spännande.... Fler som närmar sig målet?!

  • katjakaj

    Det är ganska svårt faktiskt! Förvirrande! Man är ju så inställd på viktnedgång, mentalt alltså! Sen är det svårt att välja hur man ska lägga de extra pointsen... Men man kommer nog snart in i det! Jag äter hittills 4 points extra per dag och hade gått ner 0,2 kg.


    matildaochniklas skrev 2008-05-20 11:58:35 följande:
    hur går det för er?katjakaj - hur går det med jämviktsprogrammet?
  • katjakaj

    Och jag håller vikten! Äter fortfarande 25 points om dagen. Det känns jättebra! I helgen blev det dessutom lite extra (morsdag, ni vet... ) och jag låg ändå på +/-0!

  • katjakaj

    Ja, kämpa på nu! Jag vill ha sällskap som jämnviktare!!!

  • katjakaj

    Helena Johansson skrev 2008-05-30 16:01:27 följande:


    -0,8 Nu är det "bara" 3kg kvar.... Tjoho!!!
    Det närmar sig!!! Bra kämpat!!!
  • katjakaj

    Hej allihopa!

    Var och vägde mig i går. Hade gått ner 1 kg på två veckor. Jag som inte SKA gå ner längre... Jag har dessutom misskött mig kopiöst dessa veckor!!! Tårta, smörgåstårta, pizza mm mm....

    Nu ska jag prova att äta 26 poinst per dag + lite extra på helgen. Det ni!!!! Känns som jag får äta massor!!!

Svar på tråden viktväktarna