• katjakaj

    viktväktarna

    Skapar en ny tråd för oss viktväktare eftersom den gamla stängdes.

    Här peppar vi varandra och delar med oss av med- och motgångar på vägen till målet!

  • Svar på tråden viktväktarna
  • snö vit

    I onsdags gick jag ner mina 10% & det var så skönt!!! Men fortfarande känns allt bra, jag har motivationen kvar, motionerar för fullt ( kanske inte räknar pointsen som jag ska...)men det är åt rätt håll.

    Vad gör ni när ni är godis eller sötsugna??? Behöver tips nu eftersom mensen kommer vilken dag som helst.....

    Ha en härlig vecka tjejer (o killar med förstås =O)

    //Veronic@

  • matildaochniklas

    Nu har jag hittat till den nya tråden. Det går väl sådär här alltså, men nu är det ny vecka och nya tag!!!

    Nu jä*lar ska några kilo bort!

  • katjakaj

    YES!!! Jag lyckades!!! Jag är i MÅÅÅÅL!!!!

    Nu börjar jämnviktskursen och jag ska börja med 4 points extra/dag. Det här ska bli spännande.... Fler som närmar sig målet?!

  • matildaochniklas

    Grattis!!!!
    Jag kör på egen hand själv hemma, så har inget mål precis så, men jag har några kilo kvar.


    katjakaj skrev 2008-05-12 21:03:04 följande:
    YES!!! Jag lyckades!!! Jag är i MÅÅÅÅL!!!!Nu börjar jämnviktskursen och jag ska börja med 4 points extra/dag. Det här ska bli spännande.... Fler som närmar sig målet?!
  • M hjärta M
    katjakaj skrev 2008-05-12 21:03:04 följande:
    YES!!! Jag lyckades!!! Jag är i MÅÅÅÅL!!!!Nu börjar jämnviktskursen och jag ska börja med 4 points extra/dag. Det här ska bli spännande.... Fler som närmar sig målet?!
    GRATTTTTTTIS!!! Jag är avvis som bara den! Kör hårt nu på jämnvikten!!
  • Karga81

    snö vit skrev 2008-05-12 17:57:41 följande:


    I onsdags gick jag ner mina 10% & det var så skönt!!! Men
    fortfarande känns allt bra, jag har motivationen kvar, motionerar för
    fullt ( kanske inte räknar pointsen som jag ska...)men det är åt rätt
    håll.Vad gör ni när ni är godis eller sötsugna??? Behöver tips nu eftersom mensen kommer vilken dag som helst.....Ha en härlig vecka tjejer (o killar med förstås =O)//Veronic@
    Jag brukar göra en fruktsallad, peppra på massor av kanel på och ta 1 dl glass på toppen, äpple och apelsin är ju gratis pluss 1 banan (1p) + glassen (max10%) 2p = 3p och man blir nöjd mätt och glad
  • matildaochniklas

    hur går det för er?
    katjakaj - hur går det med jämviktsprogrammet?

  • katjakaj

    Det är ganska svårt faktiskt! Förvirrande! Man är ju så inställd på viktnedgång, mentalt alltså! Sen är det svårt att välja hur man ska lägga de extra pointsen... Men man kommer nog snart in i det! Jag äter hittills 4 points extra per dag och hade gått ner 0,2 kg.


    matildaochniklas skrev 2008-05-20 11:58:35 följande:
    hur går det för er?katjakaj - hur går det med jämviktsprogrammet?
Svar på tråden viktväktarna