• katjakaj

    viktväktarna

    Skapar en ny tråd för oss viktväktare eftersom den gamla stängdes.

    Här peppar vi varandra och delar med oss av med- och motgångar på vägen till målet!

  • Svar på tråden viktväktarna
  • katjakaj

    Tack "abook"! Sånt är skönt att höra!!! Vad duktig du har varit och är!! Har det gått bra att hålla vikten?


    abook skrev 2008-05-06 21:05:11 följande:
    Hej tjejer! Vill bara önska er lycka till med kampen mot kilona. Jag har varit och är fortfarande viktväktare och klarade att gå ner 25 kilo. Vill bara säga att det är trögt ibland, men kämpa på, känslan när ni väl gått imål är fantastisk! Och man FÅR slarva ibland, skulle vi inte göra det skulle vi bli tokiga på köpet ! Lycka till!Kram Blivande Fru Book
  • abook

    ja tack det har gått bra, har hållit vikten sedan december 2004, men jag ser mig fortfarande som en viktväktare Jag räknar inte points längre, men jag vet nog på ett ungefär vad jag stoppar i mig Vissa saker glömmer man inte
    men tappa inte modet, jag har oxå gått upp vissa veckor, huvudsaken är att man inte ger upp!

  • M hjärta M

    Va skönt att höra att det gått så bra för dej "abook"!!! Då finns det ju hopp....

  • Helena Johansson

    Åh, va glad jag blev när jag såg att det fanns en ny tråd Trodde att alla gett upp . Själv var det +0,2 idag efter en vecka av mycket vin och mat i Barcelona så det är jag trots allt ganska nöjd med! Keep up the good work tjejer!

  • Fröken Planera

    Jag var och vägde mig idag.. Hade gått ner 0,6kg. Känns så bra. Har sammanlagt gått ner 4,5 kg på en dryg månad, så jag har "bara 6kg kvar till den 19/7!!! Det finns hopp!

  • a wife to be

    Jag räknar mig oxå som viktväktare fast jag inte går där längre. Funderar dock stakt ¨på att gå med igen. Jag hade 1,7 kg kvar till målvikt, och då slutar jag gå dig, hur knäpp får man bli Jag har gått ner 15kg så det borde ju inte vara så svårt. Jag har gått upp ca 1,5 kg den senaste tiden, det är inte mkt men det känns verkligen inte bra. Ska ut och gå en sväng ikväll.

  • M hjärta M

    Hur har helgen gått tjejer??
    Jag har haft "tur" och jobbat hela helgen så för mig har det förhoppningsvs gått bra. Ska väga mig ikväll...

  • Helena Johansson

    Har haft mina tärnor i stan hela helgen och haft det hur mysigt som helst men tycker att jag skött mig hyffsat ändå. Vi får se vad vågen säger...

  • pitesara

    Åhh.. Viktäktarna funkar verkligen när man går in för det..
    Jag blev medlem där Juni 2003 och April 2004 hade jag tappat 37 kg...
    Tyvärr så har jag inte hållit den vikten och har nu gått upp ca 20 av dom 37 kg.. Funderar på om man ska gå med där igen, jag tror jag behöver ställa mig på vågen inför en annan människa för att få tillbaka motivationen igen.

  • katjakaj

    Jag ska också väga mig ikväll. Känner mig helt uppsvälld och tjock... Få se om det blir någon viktnedgång.... Jag är ju nästan i mål! Att det ska vara så trööögt....

Svar på tråden viktväktarna