• The Bumblebee

Någon som INTE har vita brudskor?

Har hittat världens bekvämaste skor, i cremefärg (ljusbeige skulle man nog oxå kunna säga). De var sjukt billiga oxå (sånt klagar man ju inte på) å satt verkligen som gjutna på foten. Kändes som om det var menat att det skulle bli vi!

Min klänning är i ivory och jag har medvetet i-n-t-e sökt efter kritvita skor. Men nu börjar jag tveka lite, tänk om de som jag fyndade är lite för mörka i färgen...

Hur mycket av brudskorna syns egentligen?
    Måste hela skon vara vit - alltså klacken oxå?

• Svar på tråden Någon som INTE har vita brudskor?
  • lycklig78

Jag ska sljälv ha silversandaletter.

Tycker man kan ha precis vad som helst... Förutom gummistövlar möjligtvis... Men det kanske hade varit lite bondromantiskt å andra sidan

• junikul08

Silversandaletter här också!
    Hur mycket som syns beror väl på klänningen, men det låter som du träffat rätt på din beskrivning!

• Tant Doris

Jag ska också ha silverfärgade skor, inte sandaletter dock!
    Hoppas också på att skorna inte syns alltför mycket för det är inga traditionella brudskor. Kostade 149 :- så jag klagar inte

• The Bumblebee

Min klänning är lång - så skorna borde ju inte synas så mycket. Kanske när man knäböjer framme vid altaret? (för det gör man va )

Någon som skulle reagera om klacken på skon inte var klädd med vitt?

junikul08 skrev 2008-04-25 22:52:48 följande:
    Silversandaletter här också!Hur mycket som syns beror väl på klänningen, men det låter som du träffat rätt på din beskrivning!
    De sitter verkligen såsom man fått uppfattningen av att Askungens glassko gör på henne.
  • Munchkin

Jag ska ha creme färgade skor till min ivpry klänning, blir skitsnyggt...om jag inte får ett ryck och tar de glittriga silverpumpsen för att sticka ut lite

• Sommargrönt

Jag har också funderat på färg på skorna. Jag hade ett par vita skor på en bal förra året och de blev förstörda på en kväll för att klänningen drog upp smuts på dem. Så jag funderade på att ha grå/silvriga eftersom grönt och grått är vårt tema och min m2b ska vara grå. Är det dumt eller?

• MrsWelch

Mina ar faktiskt svarta, jag bryter nog alla regler

• Thailand 08

The Bumblebee skrev 2008-04-25 22:55:46 följande:

Min klänning är lång - så skorna borde ju inte synas så mycket. Kanske när man knäböjer framme vid altaret? (för det gör man va ) Någon som skulle reagera om klacken på skon inte var klädd med vitt?
    De sitter verkligen såsom man fått uppfattningen av att Askungens glassko gör på henne.
    Tror ju inte att nån spanar in klackarna i det momentet under vigselakten
  • hummledummle

Jag ska ha vinröda skor med ytterst liten klack...

• Thailand 08

Jag skulle haft silver men dom var för små för mej,så det blev vita

Svar på tråden Någon som INTE har vita brudskor?