• Sosofofia

Hur länge har ni varit ett par innan ni blir man och fru?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur länge har ni varit ett par innan ni blir man och fru?
  • snaily

När vi gifter oss i oktober kommer vi ha varit ett par i 5 år, 6 månader och 1 dag. Och förlovade i 1 år och 2 månader. "Lagom" länge, om jag får säga det själv!

• pojomo

12 år och 4 mdr har vi vart ihop när vi gifter oss och 12 år 1 mdr förlovad och tre barn och allt som hör till. ojoj va gamal jag känner mig nu när jag ser va många år det är

• j0jjje

pojomo, förlovade ni er efter 3 månader? :) eller är det jag som inte kan räkna?

• pojomo

ja vi förlovade oss efer 3 mdr. folk sa att vi var tidiga men vi tyckte det var rätt å än så länge håller det ju

j0jjje skrev 2008-04-12 19:35:28 följande:
    pojomo, förlovade ni er efter 3 månader? :) eller är det jag som inte kan räkna?
  • östersund080823

Dagen efter vårt bröllop så har vi varit tillsammans i 10 år. Vi fick vårt första barn efter 1 år, det andra efter 4 år och köpte hus efter 5 år.
    Vi förlovade oss efter 7 år och han friade efter 8 år.
    Så nu blir det äntligen av!

• Juni2009

Om man ska vara noga då blir det 8 år och 6 månader.
    Vi förlovade oss 2004, så 5 år senare blir det en bröllop.

Kan vara bra.
    Egentligen vill jag att vi ska gifta oss december år 2010, på vår 10 års dagen men jag orkar inte vänta så jag BAD om att få gifta redan nästa år o han säger ja!

• Paeonia

15 och 6 månader

Men vi träffades första gången för 29 år sedan (jag är 32),haha. Umgåtts i samma gäng i snart 20 år, så jag gifter mig inte bara med min älskade och pappan till våra barn utan även med min bästa vän .

Så vi är rätt säkra på att vi gör rätt och att det kommer hålla

Vi har aldrig prioriterat giftemål utan vi har lagt pengar på helt andra enligt oss viktigare saker men nu är det äntligen dags

• LMAx

Efter 16 år tillsammans slår vi till och blir man och fru.

• Lexie73

Vi är inne på vårt 8:e år tillsammans

• Paeonia

15 ÅR och 6 mån Var det jag menade alltså

Paeonia skrev 2008-04-12 21:44:09 följande:
    15 och 6 månader Men vi träffades första gången för 29 år sedan (jag är 32),haha. Umgåtts i samma gäng i snart 20 år, så jag gifter mig inte bara med min älskade och pappan till våra barn utan även med min bästa vän .Så vi är rätt säkra på att vi gör rätt och att det kommer hålla Vi har aldrig prioriterat giftemål utan vi har lagt pengar på helt andra enligt oss viktigare saker men nu är det äntligen dags
Svar på tråden Hur länge har ni varit ett par innan ni blir man och fru?