-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Hur länge har ni varit ett par innan ni blir man och fru?
-
Då vi nu bestämt ett datum för vigseln så kommer de vara lite mer än 6 år efter att vi blev ett par... och ett år efter förlovningen.... vilket passar oss perfekt
-
Nästan 8 år har vi varit tillsammans när det väl är dags! Har även hunnit med två barn, katter, hund och hus.
Anledningen till att det inte blivit av tidigare är att det inte passat, graviditeter, föräldraledighet, arbetslöshet mm. Nu har vi råd och möjlighet.
-
När vi gifter oss: varit ett par i 14 år, bott ihop 12 år, barn på 1 år och förlovade i 5 mån.
-
9 år
wow, känns coolt! -
kommer ha varit ett par i 5år när vi gifter oss
-
Vi kommer att ha varit i hop i 2½ år när vi gifter oss.
-
Ah, trevligt med någon som tänker och känner likadant!DollyLolly skrev 2008-04-12 11:20:56 följande:Precis så känner vi med!!jag e 30 och min m2b är 35 snart.Och nu känns det exakt så som det ska kännas!Ibland känns det nästan som att folk tycker att jaha ska ni redan gifta er!, bara efter så kort tid tillsammans.Men för oss känns allt helt naturligt!!
När vi träffades så insåg vi som sagt hur det ska kännas - kring alla aspekter så som trygghet, respekt etc.
Så skönt!
Jag kan också känna att vissa tänker: "ska ni gifta er redan", fast det är ingen av våra vänner eller inom familjen, utan mer sådana som man känner ytligt. Men, efter en korr förklaring så förstår de helt! -
2,5 år lite drygt när vi säger ja till varandra!
-
vi förlovade oss efter 7 månader.vi köpte hus tillsammans efter 9 månader. och ska gifta oss 1½ år efter vi träffades. kanske tidigt enligt vissa.. men det känns SÅ rätt. :)
-
eftersom vi träffades när jag var 15 och minm2b var 17 så är det av naturliga skäl som vi inte har gift oss än, sen fick vi barn och kände att vi ville ha kvar nåt stort att se fram emot när barnen blivit lite större! så är det för oss, 12 år senare!