• Sosofofia

Hur länge har ni varit ett par innan ni blir man och fru?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur länge har ni varit ett par innan ni blir man och fru?
  • grabbarna

efter 17 år två barn och en massa skulder kändes det som nästa steg att ta

• bumblebee jonis

7 år och nästan 1 månad, hus sen 5 år tillbaka, en änglaflicka, en pojk och en flicka. Nu vardet dags

• bumblebee jonis

Kanske skulle tagit 7-8 år då ???

• jelikr

Efter nästan 12 år , tre barn , hund , hus , x antal bilar och gemensam ekonomi känns det som det är vad som fattas , att gifta sig... :)

• patti87

vi gifter oss 2 dagar efter 4 års dagen :)

• patti87

förstår verkligen inte dom som väntar 8-10 år innan dom gifter sig... det är ju jättelång tid !!

• Efter 11 år är det min tur

Hadde inget val...han ville inte innan,det tar en väldig tid att bestämma sig sörrö.Det var samma innan han ville skaffa barn....

patti87 skrev 2008-04-12 10:17:04 följande:
    förstår verkligen inte dom som väntar 8-10 år innan dom gifter sig... det är ju jättelång tid !!
  • Äntligen är det min tur

9 år. 1 barn, hus mm mm Nu ficka han tumen ur o ta tag i det!!

patti
    det kan vara omständigheter eller bara en trög blivande
    Vi har ju varit såå sjuka o haft så mycket dödsfall o strul runt oss. Sånt man inte kan rå över. Sen att vilja det är en eeelt annan sak

• Mrs G to be

Den som väntar på något gott...! 11,5 år har vi varit ett par när vi gifter oss.

Vi var 18 och 20 när vi träffades så för oss har det varit underbart att se vårt förhållande växa i takt med att vi gjorde det. Vi har tagit oss igenom bra tider och dåliga tider och vi vet nu att vi klarar mycket tillsammans. Jag personlligen skulle inte gifta mig så ung som du är (men inget fel om du vill det, ni har ju dessutom varit tillsammans rätt länge). Däremot behöver man inte vänta lika länge som vi gjort...! Jag har varit redo längre än min m2b, men det har definitivt varit värt att vänta på att båda ska vara "där". Tycker att det känns extra speciellt efter så här lång tid - vi är verkligen redo för att ta det här stora steget och "trappa upp" vår relation.

Men visst är det jättelång tid!

patti87 skrev 2008-04-12 10:17:04 följande:
  • Magglo

3,5 år efter att vi träffades.

Svar på tråden Hur länge har ni varit ett par innan ni blir man och fru?